2022. június 11., szombat

Újra Görögországban -1.

 Mivel erre az évre Madeirával véget is értek az utazásaink(ez így volt idáig-de szerencsére vagy mégsem de nem így lesz)-így nyárra loptam időt 2 vendégváltás között. 

Vettem 1 hónapja repjegyeket Görögországba: baromi drágán :( Sajnos nem kapcsoltam korábban-na ez nem fog többet előfordulni-ezt megígértem magamnak! szerencsére még volt emberi áron bérautó és szállás is. Újra Hania repterére repülünk-bár a WizzAir 1 napot már elvett a járatmódosítással-így nem is igazolom még vissza, majd csak előző nap-mert ha bármi közbejön törölhetem. 

3 netto napunk lesz a bruttó 4,5-ből, de én ennek is örülök. Később bepótolom majd :D.

Szállásunk itt, közel a reptérhez.

Autóbérlés itt, ahol tavaly: nem kell előre fizetni, nem kell hitelkártya és depozit sem.

 

Chania Old Town-tavaly októberi képemen

Ami biztos, hogy Balosra elmegyünk-el sem hiszem, hogy nyáron eljutok oda, de most csak hajóval vagyok hajlandó odamenni, még 1x nem mászom meg a hegyet :D

Aztán lehet, hogy Elafonissit is megnézzük egy másik napon-tavaly nem mutatta meg a szép arcát...

Majd egy napon pedig a közeli strandokon pihenünk majd. Ez csak a láblógatásról fog szólni, semmi komoly nincs tervezve :)

Nyáron nyaralok ha a WizzAir és  a Ryanair is úgy akarja majd...illetve utólag is ránkterheli ezt a szemétséget....(ránkterhelte)


..és lehet oda jutunk, hogy terhelje csak, de  vigyen is el!

Folytatódik a  szappanopera magyar kormány (így kisbetűvel kontra Ryanair vezér). Címlapon a  cikk a valótlanságot állító kormányközeli sajtóról...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kappadókia és Antalya szeptember végén -1.Tervezés

 Szeptember végén újra Kappadókiába utazunk-sok év után 2010-ben jártunk itt-most saját szervezésben térünk vissza ahogy legjobban szeretünk...