2019. november 19., kedd

2. Vietnam Airlines-egy kis konklúzió :)))

Amikor  a jegyeinket megvettem Vietnámban belülre úgy gondoltam, hogy egy megbízható légitársaságot választok majd.
A belföldi jegyeket még május-június-és az utolsót július végén sikerült abszolválnom.


Képtalálat a következőre: „Vietnám Airlines”
Fontos volt, hogy ők az ország nemzeti légitársasága és nem biztos, hogy drágábbak korán megvéve a jegyeket, mint a VietJet Air-é akik a fapadosokat képviselik ott.

Közel  max.20000 Ft/ fő/út  áron sikerült a jegyeket beszereznem, ebben benne van a feladott csomag 23 kg-ig-már változtatttak azóta a csomagpolitikájukon-asszem 20 kg-ra levitték a feladható csomag súlyát..
A foglaláskor simán lehetett bármilyen kártyával fizetni, sőt PayPallal is-bár a jegyen fel van tüntetve, hogy be kell majd mutatnom a bankkártyákat amivel vettem a jegyeket. Gondolom ellenőrizni is fogják, mert minden foglalásnál ez is látható, olvasható.

Fizetés után jöttek a mélek, foglalási kóddal-kivéve egyet-de írtam a supportnak és azonnal küldték, pedig csak az uticélokat tudtam, a dátumot, és az utasok nevét. Ezt nevezem problémakezelésnak..
Na akkor foglalások:
Ugye ilyenkor a foglalási kódokkal visszamegyek az oldalra, hogy van-e, él-e a foglalásunk. Mindig, minden légitársaságnál.

Aztán ha jön mél az időpont módosításokról, akkor szintén belépek és megnézem azt!

Október 1-én jött mél, hogy az egyik utat módosítják: koknrétan DAD reptérről DLI reptérre a gépünk-ami az eredeti foglalásban van 8.45-ről 20.25-re változott. Na ez nagyon nem tetszett, de sem lemondást nem kínáltak fel, csak elnézést kértek a kellemetlenségek miatt...
Nem voltam itthon, meg nem jutott eszembe belépni, gondoltam majd..
 Ok ez van napi 1 járat van és most nem reggel, hanem este... hát puff... alszunk egyet és egy 10 óra alatt megnézzük Dalatot és este 23 órakor indul az éjszakai buszunk Saigonba, így ennyi jutott.

Aztán beléptem az oldalukra a foglalási kódommal.. erre mit látok ott.. nincsen 20.25-ös indulás, hanem 8.02-es az van... hm most akkor mi van? Értesítőm nem jött a módosításról, így passz...

Kérdeztem a nálam jártsabb és okosabb személyt (<3 Marina köszi).. megnyugtatott, hogy még ne foglalkozzak vele...de akkor már írtam a két különböző mélcímükre és reggel arra ébredtem, hogy vár a mél a levelesládámban :)

Elnézést kérnek a kellemtlenségért, de a 20.25-ös időpont megváltozott 8.45-re... hm és kiküldték újra a 8.45-ös foglalást, e-tickettel... ok köszi.

De nem bírtam ki és visszaírtam, hogy akkor tuti ez az időpont ok? Kb 20 perc múlva válaszoltak, hogy igen ez így ok!
Köszöntem :)

Ma jött mél tőlük egy másik mél: amiben közlik, hogy sorry de a 14.25-ös indulás változott 8.45-re és tutira 8.45 az indulásunk. Mellékelték a foglalásomat és az e-ticketetket is.

Nem bírtam ki, megírtam, hogy én erről a 14.25-ről lemaradtam valahol a hónap közepén :D
erre azonnal válaszoltak, hogy tuti: 8.45 az indulás ideje aznap!
Belépve a légitársaság oldalára most is a 8.45-ös indulást látom és a jegyem ticketed, ami még módosítás alatt volt tegnap előtt :)

Elengedtem... majd indulás előtt... :D


4 megjegyzés:

  1. Jó légitársaság a Vietnam Airlines. :) Kedvesek, korrekt az ellátás, mi anno meg voltunk velük elégedve. :) Nekünk is módosítottak az indulásokon, de végül minden jól jött ki.Kíváncsi vagyok, hogy tetszik Vietnám.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szimpatikus, hogy gyorsan 10-30 percen belül válaszolnak. És nem is egy mélről, hanem többről is.
    Várjuk nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Vietnám egy borzalom, turistaként még talán okés, ott élni bőven sok volt.
    A Vietnam Airlines viszont rendben van, nem volt velük gondom.

    VálaszTörlés
  4. Lehet :) ott élni nem akarunk ;)

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...