2019. augusztus 23., péntek

Montenegró újra-1. tervezés, szervezés

 2018. november 2. Egy esős, unalamas és hideg vasárnap :) akkor mindig valami ilyen történik :)

Mivel idén olyannyira jól éreztük magunkat Montenegróban, újra bevásároltam repjegyeket hármunknak.
Szeptember 25-e óta lehet foglalni a jövő nyári szezont a WizzAirnél-azóta naponta többször is rájárok- és sajna horror árak vannak/voltak. Gondolom az automaták még nem nagyon aktívak, a jegyárak a csúcson vagy még azon is túl :((
Tavaly a szektornyitás napján július elején 15000 Ft/fő áron vettem retúr repülőjegyeket Podgoricàba Budapestről.
Ez szeptember 25. óta 35000 Ft/fő...egészen a mai délelőttig: először azt hittem, hogy rosszul látok....:31500 Ft/3 főre retúr áron meg is vettem a jegyeket jövő augusztus végére egy hosszú hétvégére Montenegróba.  Igy most sokkal olcsóbb lett, mint tavaly volt-már teljesen el voltam keseredve az árakon.
A ráadás: hogy a booking.com-os visszatérítés miatt csak 4260,- Ft-omba kerültek ténylegesen.
Szóval augusztus végén újra Montenegro. 

Szállás ITT.

 AUTÓBÉRLÉS:
Az autóbérlést tavaly megszívtuk: nem vártak bennünket,nem hozták az autót sem-pedig indulás előtt 2 nappal írtam nekik, hogy ok-e a foglalás és vári fognak-e. Válaszoltak, hogy minden rendben. Ők a Simeun Car votak.
 Igy mivel most nem kora reggel, hanem késő este érkezünk, így olyat nem mertem foglalni, ami nem a reptéren átvehető. Amúgy Montenegróban az autóbérlés drága pláne szezonban -a  környék országaihoz képest meg pláne.. így lett a Surprice cég. A cég honlapján az iroda 8-20.30 óra között van nyitva, a Rentalcars oldalán 24/7-ben... majd kiderül.
Az áprilisban lefoglalt és kifizetett autót (45000 Ft-ért) azt az indulás előtt 5 nappal lemondtam, mert ránéztem a Rentalcars oldalára és ugyan az az ajánlat a Surpricetól már csak 25000 Ft-ba került. Helyi biztosítás 8 euro naponta, ha pedig nem kötnék 550 Eurot zárolna a cég.

Remélem nem fogunk késni és az autóval is minden ok lesz!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...