2022. augusztus 17., szerda

Lanzarote -egy vágyott úticél :)-tervezés 1.

Még február elején vettem a repülőjegyeiket Ryanairtől Lanzarotéra, a  Kanári-szigetek egyik tagjára: lesz ami lesz alapon a beutazási feltételeket illetően... és nagyon bíztam abban, hogy a Covid őrület kicsit enyhülni fog... és így is lett. A jegyek 125 Euroba kerültek/fő priorityvel, üléssel és retúr, szeptember közepére.

 Akkor még érvénybe voltak a spanyol covid szabályok-így gondoltam lesz ami lesz megveszem a jegyeket-legfeljebb nem megyünk ha nem tudunk. Egyébként a Ryanair menetrendje stabilan áll február óta, 25 percet módosított egyszer rajta, ennyivel korábban indulunk Bécsből.

Régóta szeretnék ide eljutni: a WizzAir járt BUD-ról pár éve-arról lemaradtunk és közben megszűnt, majd lett helyette Fuerteventuraés az is kiesett  sorból- ott pedig még 2019.novemberében barcelonai stopoverrel jártunk: Lanzarote helyett-az nem jött össze a menetrend miatt :( . Remélem most minden ok lesz.

Parkolót még akkor foglaltam a Panda Parkenbe és milyen jól tettem, mert állítólag minden hely fullon van....többször jártunk itt idén már, így ismerjük a járást és kedveljük a helyet.

Kora reggel 6-kor fog a gép indulni, mi éjszaka fogunk elindulni éjfél után a schweháti reptérre-ez az egy negatívum szól ellene, de kijárási tilalomban is megjártuk párszor szóval remélem most is ok lesz. 

Autót is béreltem a szigeten való közlekedéshez: a Cicartól, hogy bejárjuk a szigetet, 157 Euroba került 8 napra-igaz ezt is februárban foglaltam.

Szállásunkra most egy kényelmesebb opciót választottam: Blue Sea Costa Bastian félpanzióval,

 2 főre 1 hétre 529 euroba került. Igaz nincs 10-es értékelése a hotelnek, de a Kanári-szigeteken ez nekünk eddig mindig pozitív csalódás volt (ha nem megírom ).

kép: maps.google


A belépőjegyeket ITT meg lehet venni 6 helyre akár  12,5 Euro kedvezménnyel. A megvett voucher a vásárlástól 6 hónapig érvényes és az első helyre belépéstől 14 napig él.

Facebook oldalam ahol majd élőben közvetítek és mesélek :)


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...