2022. augusztus 1., hétfő

Elafonissire autózunk -3.

Tegnap este beájultunk- a klíma maradt reggelig, mert ugyanis reggel 7-kor ébredtünk.... és jól is aludtunk a klímában is :) Zuhany, majd regeli után irány

Elafonissi híres tengerpartja, mert ez nem láttuk 2008-ban sem-

Sietősen átautóztunk a Topolia-szurdokon anélkül, hogy sokat elidőztünk volna most ott....

illetve tavaly októberben pedig vihar volt mikor ideértünk épp...

most pedig 40 fok, homok és reggel 9.30 körül kb 2 ezer ember, ami dél körül kb 4ezerre nőtt... :(

A "csodaszép" strandból szinte semmit sem látni, csak a tömegnyomort.... na nekem ez nagyon nem gyere be...de mivel irdatlan hőség volt, így maradtunk-a  víz mellett. A víz tiszta és néhol valóban van valami rózsaszínes homok is és persze nagy táblákon, hogy ne vidd haza! Szomorú, hogy erre figyelmeztetni kell embereket-de megértem... a szemetet is szórták maguk alá rendesen, én meg azt nagyon nem tudom tolerálni-látványosan kezdem összeszedni... :((

A napágy szett itt 15 Euroba került, de ha már 10 óra után jönnél NE tedd-mert nem lesz hová... akik később jöttek, volt aki 30 percet álldogált, mire találtak neki szabad szettet....

nem éri meg ide jönni, menjünk máshová, vannak szebb jobb és levegősebb strandok. Ezt túltolták :(

rózsaszín homok...

a part másik oldala...itt kicsit mélyebb a víz

Majd hazafelé szintén a Topolia-szurdokon keresztül jöttünk és vacsorázni akartunk az egyik helyi tavernában....

Legjobbakat ilyen helyeken lehet enni👌👌
Egész napos napzós-vízbenfekvős nap után( máshogy nem lehet ezt a meleget kibírni-ja de: otthon melózva🤣) elindultunk vissza Elafonissiről. A Topolia-szurdokon keresztülvágva megálltunk egy szuper tavernánál-ahol már több autó is állt már.
🍅Kértünk görög salátát-kettőnknek is sok volt, nagy adag-3-unknak is elég lett volna 6.5 Euroba került, isteni ropogóshéjú kenyérrel
🥓Mindegyikünknek 1-1 adag csirke souvlaki( bőven sok volt) 8 Euro/ tál tzatzikivel, sültburgonyával
🥧+házi almáspite ( nagy, tömör, diós) isteni😋, ketten ettük meg 🙂
🥤Kértünk még 2 kólát és a számla 32 Euro lett.
🍉Kaptunk a végére dinnyét és egy kisüveg
🍷rakit, amit én csak megkostóltam és azt kell mondanom igazán fini volt 🙂
Nagyon jóllaktunk-3unknak bőségesen elég lett volna.
Aki erre jár álljon meg bártan!

A Topolia-szurdoknál egy barlanghoz indultunk, de épp misét tartottak, így nem másztunk fel teljesen...