2020. január 24., péntek

8. Mèg mindig Halong Bay -5.nap

Még nem álltunk àt és nehezen aludtunk el este..hajnalban még tök sötétben 6-kor csörgött az óra.. 6.45-,kor reggelizünk és irány a kishsjóvsl egy szifet, ott pedig megmásszuk a lépcsőket a csodaszép panoráma kedvéért és egy hatalmas cseppkőbarlangért.
Fülledt párás a levegő, esőre áll nagyon..a lépcsők nedvesek ezàltal csúszósak.. az ilyen levegőtől nem kapok levegőt, most is légszomjam van..
A lépcsőmászás nem vészes-hiszen én is feljutok ide az 5 èves gyerek élvezi..én nem:)
A barlangot bejàrjuk, guideunk Tony lelkes, mesél és folyton fénykêpezne..főleg a Samsungokkal..az iPhone-kat visszaadja:)..
Ên nem várom meg a többieket, elindulok lefelé..de mivel senkivel nem talàlkozom felmerül a gyanú bennem, hogy nem is erre kell lejönni és ha most vissza kell másznom akkor inkább innen leugrom.. de aztán a Barna rikitó cipőjét meglátom a sötétségben és megnyugszom..jó az irány..
8.30 van kb.. szép..otthon mostanában erre az időre nem jutok be dolgozni itt meg már egy cseppkőbarlangot is megmásztam..na..

Thien Cung Cave

Lent mèg jó sokat várunk a kishajó jön, visszavisz a hajónkra.. én újra lezuhanyzom, átöltözök..jaj istenem de jó..majd kiülünk a balconra. Hajónk halad kifelé az öbölböl... ssjnos fél 10-kor ki kell cuccolni a kabinból és az éttremben vagyunk..ebéd 20.30 körül,: ismét tartalmas 8 fogásos menüt kapunk, isteni ételekkel. Ha nem eredt volna meg az eső akkor a napozó decken lennénk..de sajnos esik és ködös párás minden a mészkősziklák a távolban már nem is látszanak.. velünk/ minket siratnak...

Majd csomagostól kishajóra szállunk és pár perc múlva ki is kötünk.. elköszönünk! A hajón mindenki jó fej, kedves, ügyes srácok voltak. Mindenki csinált mindent, ha kellett hajót vezetett, takarítottak, ágyat húztak, főztek❤
Senki nem reklamàlt, hogy neki ezt nem mondták, mindenki tudta mi a feladat. Igaz össz 12-en voltunk vendégek, ők pedig 4-en voltak a giudeunkkal szemêlyzet. Le a kalappal előttük, hogy felejthetetlenné tették a kirándulást, az ittlétet...