2020. január 21., kedd

5. Még mindig Bangkokban - 2.nap

Mára sem terveztünk egyebet mint akklimatizalódni és jól érezni magunkat :). Az időeltolódást nem sikerült még megszokni.. de jól éreztük magunkat a rettenet hőség ellenére is.
Ma hajózni indultunk a Khao San ill Rambuttri mögötti kis utcából a folyópartra mentünk. Itt a publik jegyet vettük és felszálltunk a csatornahajóra.
Innen a Wat Arunhoz mentünk..ha kiszálltunk volna, de a Wat Po-ig mentünk mégis. Itt van egy olcsópiac és ott akartunk vásárolni majd 4 bathos jeggyel visszahajóztunk a túlpartra a Wat Arunhoz. Szerencsére pár honapja leállvànyozták. Több éve fel volt állványozva, és elvette a csodaszép látványt ez az emelvény. Most biztos tudták hogy jövünk sok év után, így már nincs állvány :).
A látványa most is fantasztikus és lenyűgöző a millió apró minta és csempe, a millió mozaik és csipke

ebéd a Green Geckoban :)

a Rambuttri 1.számu medencéje a B épület tetején

Rambuttri Lobbi része

régi melós itt Ő

Itt is van egy piac és annak ellenére hogy ez egy turistalàtványosság közvetlen szomszédságában található olcsó.
Itt es ettünk ananászt jól lehütve és mangót is. Ezek szerintem a hidratálás legjobb dolgai, a hőségben a.legfontosabb folgok.
Jobbról sötét felhők jöttek a szellő megélénkült-jólesett de sajna nem lett semmi csapadék belőle.
Visszahajóztunk a Wat Po-hoz, onnan taxival viettük magunkat a Rambuttri bejáratáig. 100 bathért vittek bennünket(5fő) odáig. A.korábbi évekkel ellentétben most nem mondtak hogy nem visznek ennyiért.. szerintünk nincs sok turista.
Amúgy itt még szó sem volt a corona vírusról...
Visszatérve a Rambuttti Soiba  elmentünk enni a Green Geckoba. Persze a green curry leves meg egy jó kis shake jólesett ❤.
Innen hazasétáltunk, már 3 óra volt és megbeszéltük hogy találkozunk a medencénél a tetőn.
Aztán mindenki várt a másikra.. kiderült hogy màr 2 medence van:  egyik sz etedeti Rambuttri Village es Plaza tetrjén a A épületben a máfik pedig az újabb E épület tetején .
Sebaj mindenki medencézett :)
Este folytattuk ahol délután abba hagytuk :). Padtai, koktél, shakek, green curry, masszázs és ilyen jófajta dolgok már a Khao Sanon vagy mellette.

Szeretünk itt lenni-akárki akármit mondd. És èn ajánlom is, mert itt van minden amiért  valaki Thaiföldre akar jönni mondhat bárki bármit. Nem elég a kultúra meg a templomok..más is kell ehhez a feelinghez :).

Bangkokot vagy utálják vagy szeretik. Átmenet nincs! Mi az utóbbihoz tartozunk :)
Amikor Bangkokba érünk a lelkem kisimul :)

Igaz már nagyon elszálltak ők is meg az áraik is.. de talán most kicsit visszafogják magukat...
10 óra után  kerültünk fel a szobába. Kértünk taxit hajnalban a reptérre. 800 bath volt a 7 személyes autó . Sok sok bőröndnek is kellett hely.
Hajnali 4-re jött értünk.. addig semmit nem aludtunk..a tesómék sem ;).
Majd valahogy túléljük ezt is..
Szeretek ilyenkor a reptérre menni mert gyakorlatilag üres a város persze a nappalhoz képest...