2019. május 28., kedd

Paralia - 14.

Utolsó előtti napunkon visszajöttünk Thesszlonikihez közel, Paralia az Olimposz alá. A tengerpartról fantasztikus látni a majdnem 3000 méter magas havas hegycsúcsokat.
Paralia igazi Balaton-parti feeling, de ezt most eyáltalán nem bántuk. A különbség az hogy jóval olcsóbb és itt már májusban eléggé nyaralós, fürdős az idő és a tenger is. Gyerekeknek meg még jobban ajánlott mert finom homokos több 10 km hosszú partokkal rendelkezik és nagyon lassan mélyül.
Fillérekért lehet enni, inni és vásárolni. A parthoz lejövet épp lett egy új Lidl ahol meg minden kapható, jó minőségben, olcsón akinek mondjuk nincsen reggeli szállása...

Szállásunk : Korali Hotel

A délutánt a környék felfedezésével, sétával töltöttük. A napon még este is meleg volt... nagyon sokan fürödtek, napoztak..

A szobánk megfelelő volt, tiszta és jó ágyakkal, hűtőszekrénnyel és erkéllyel.

Másnap reggeli után összepakoltunk, és lecuccoltunk a kocsiba. Még egyet elmentünk a környéken körülnézni...és 11 óra körül kicsekkoltunk.
A kocsinak kerestünk egy árnyas parkolóhelyet a part mellett és lementünk a strandra. Az egész napot itt tudtuk tölteni nyugiban Csak késő délután fogunk indulni majd Thesszaloniki felé..

.A Korali bech klubban foglaltunk el 3 ágyat.. fogyasztésért lehet maradni :) Wifi van, már ha nem sokan akarnak rácsatlakozni...
Jó volt itt rápihenni a hazaútra.... közben nagyon meleg lett, már 29-31 fokot mutattak a hőmérők