2019. április 20., szombat

Húsvét Salajlandban

Már tavaly Karácsony után tudtam, hogy a húsvéti történetet sem hagyhatjuk ki Salajlandban.
Idén a húsvéti látogatást rövidebb időre tervezték, mint a karácsonyit.. és április 12-én meg is nyitottak a húsvéti dekorációval, de csak 10 napra terveztek ezzel, április 22-én Húsvét Hétfőn akarták befejezni.
Sajnos az idő nem kedvezett az eslő héten, szinte majdnem megfaygtunk és esett is, így amikor mi ott jártunk szombaton akkor jelentették be, hogy meghosszabítják  a nyitva tartást 1 héttel: április 28-ig.
Nyitva ezekben a napokban: 15-22 óra között.
Érdemes még világosban menni: gyerekeknek van mindenféle jóság.
Későn sötétedik, 20 óra magasságában, de még akkor sincs tök sötét..

A park most sem okozott csalódást, nagyon tetszett még annak is, aki eléggé szkeptikus volt ezzel :)

Jól éreztük magunkat megint, tőlünk 150 km, de csak egy része autópályán.
A pálya szakasz oda 44 kuna ENC készülékkel
Vissza: 44 kuna ENC készülékkel.
belépő: 20 kuna/fő, gyerekeknek asszem ingyenes.
Csevap: 30 kuna-isteni finom
Hot dog: 15 kuna
Csapolt sör 18 kuna

Szóval van minden ami kell :)
estére viszont rettenet hideg lett, 7 fokra hűlt le a levegő.









































Jézus sírja csodaszépen megalkotva, kivilágítva
















Miska kihagyhatatlan :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...