2019. március 8., péntek

Megérkezés Szarajevóba -1. Vrelo Bosne Park

Szarajevóba közel 50 perces repülés után -kissé szélben -landoltunk, a környező hegyek sapkája havas volt.
A repülőgépből kiszállva majd elvitt bennünket az erős szél.. kicsit sem bántam, hogy télikabátot is hoztunk...

Az autót a Budgettől béreltem erre a 4 napra, potom 36 Euroért. Diesel Dacia Sanderot kaptunk, ami jól szuperált az utakon és dízel motorjából kifolyólag alig fogyasztott... (320-km-t tettünk meg és 4L-t kellett tankolnunk hazafelé).

Pikk pakk felvettük az autót-nagy csomagunk nem volt-és elindultunk körülnézni. Mivel a reptérhez van közel, így a Vrelo Bosne Parkban kezdtünk-ide akkor már nem kell kijönni, a szállásra pedig csak du 15 óra után mehetnénk... meg minek is mennénk...
Itt van a Boszna-folyó forrása. Egy egy bekerített, rendezett kirándulóhely, kristály tiszta vízzel, több kisebb nagyobb hiddal. A helyiek kiránduló helye.
Itt viszont szélcsendes és  langymeleg az idő. A napon kifejezetten hőség van, a padokon üldögélve a kabát is lekerült rólunk..