2018. augusztus 17., péntek

Santander-Észak-spanyolország Kantábria és Baszkföld

 Elhalasztva egy jobb időre!

Ez megint egy pillanat műve volt.. mármint, hogy megvettem a jegyeket Santanderbe.
Jött akciót hirdető mél a Ryanairtől, rákattintottam, hogy mi az a lehetőség ami tetszene és mi az ami hétfő és péntek között beleférne.. na és még nem jártunk ott...
Santander már régebb óta izgatta a fantáziámat-és 12000 Ft/fő áron megvettem akciósan.
Ehhez még veszek elsőbbségit és akkor ok a 2 csomag és nem kell leadni a beszállókapunál sem.

 Santanderbe érkezünk, lehet 1 éjszakára maradunk és elmegyünk egy karikára:
Bilbaoból:
-Getxo
-Gaztelugatxe Doniene

Santanderből:
-Covadonga
-Altamira barlang (mása eredeti nem látogatható)

San Sebastian és környéke 
1.-2. éj Santanderben
3. nap 1. éj Bilbaoban
2. nap 1 éj szintén Santanderben, közel a reptérhez.

Nem tudom még, hogy mi fér bele, de szépen megtervezem, megszervezem ahogy szoktam és garantált az esti ágyba dőlés holt fáradtan :)
Ha a tengerparton jó idő lenne, akkor ott bóklászunk, ha pedig nagyon esne az eső, akkor elmegyünk az országban befelé...

Autóbérlés biztosan és szállás a booking.comról.

Au tó bérelve z economy bookingstól, biztosítással együtt 60 Euroba került 4 napra.

Tervezés ON :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...