2018. június 10., vasárnap

Montenegró a fekete hegyek országa-tervezés

A repülőjegyeket tavaly júliusban vettem meg, amikor megnyílt a szektor jegyvételi lehetősége.
A jegyek 15000 Ft-ba kerültek fejenként. Lehet másnak sikerült olcsóbban, én ennek is örültem/örülök.
Nyáron nem járunk/megyünk sehová. Minden nyár végén nagyon mehetnékem van-na most ezt ezzel a a pár napos úttal szeretném kiküszöbölni.
Egész eddig eszembe sem agyon jutott ez a jegy, ez az út, ez a ehetőség.

Talán mert eddig nagyon távoli volt az időpont, de most már csak 99 nap :D.

Szállást a bookingon foglaltam-de ahogy elnéztem Montenegró nyáron nagyon túl van árazva....

Autót pedig ma a Simeun Car oldalán foglaltam hozzá erre  potom 3 napra.(NEM AJÁNLOM, nem vártak) RENAULT RENTCAR-től béreltük a helyszínen ott..

Ha  a gépünk nem késik, akkor kora reggel 7.35-kor landolunk Podgoricában, felvesszük az autót és irány Budva iránya...
Ebben a 2,5 napban megnézzük amit meg tudunk... persze ez időjárás függő is lesz majd...
Minden esetre várom ezt a  nyárvégi felüdülést jelentő 3 napot, megpróbálom a lehető legtöbbet kihozni belőle-szokás szerint :)

-Eddig azért nem írtam semmit, hátha törli a WizzAir  ezt a  járatot, vagy úgy módosítja,hogy sehogy bem fogom tudni nekünk módosítani és töröltetnem kell....
hát megírtam pár napja, és az autót is lefoglaltam: Simeun Car....erre egy FB-os csoportban valaki írta, hogy módosították ezt a járatát-igaz a hazafelé utat... na több sem kellett belementem a foglalásomba... és igen módosították a szombati odaútunkat, és marha rossz időpontra: szombat kora reggel 6.10-es indulásra... 1 egész napig tipródtam rajta, de úgy döntöttünk, hogy megyünk-mert most nem tőlem függött ez...
Persze az autóbérlést is lemondtam és újat foglaltam, ott tök jó fejek voltak.
Szóval erről ennyit! Köszi WizzAir: se értesítő, se mél, se semmi :(
Még jó, hogy van Fb :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...