2016. május 29., vasárnap

Szicília újra :) 2017. májusában....

 5 napja jöttünk haza....
Annyira új, és csodálatos dolgokat láttunk Szicíliában, hogy visszamennék, persze azonnal :)
Jövő májusban újra szeretnék itt lenni, igaz, csak a déli és nyugati oldalon, mert van mit nézni és van mit felfedezni. Először úgy gondoltam, hogy 1 hét elég, de amikor rákerestem, hogy mi az
amit tutira megnéznék-akkor rájöttem, hogy 3 hét is kevés lenne...

Ezen becsillagoztam, hogy mit akarok látni! (csak én látom :( )

Marina di Modica -  itt 3 éj szállás reggelivel
Fontane Bianche
Avola
Pozzallo
Ragusa Ibla,
 Noto


Agrigento-2 éj reggelivel
Realmonte
Eraclea Minoa
Scala dei Turchi 

Selinunte -1 éj reggelivel


Castellamare del Golfo- 4 éj szállás reggelivel
 Trapani
San Vito Lo Capo
Erice
Scopello
Zingaro Nemzeti Park
Favignana szigetek


Szóval most már csak a repülőjegyeket kell megvennem jövő májusra, újra Szicíliába!
Mert újra megyünk!
2016. szeptember 02. péntek

A mai napon a WizzAir folyamatosan töltögette a jövő évi járatokat, majd időpontokat, és végül még árakat is. 20% -os akció nem volt, lehet lesz, de nem vártam meg, az árak nem olcsók, de nekem épp ennyit megértek.
Napok óta ezen éltem :) ezt figyeltem.
Most este pedig megvettem Budapest-Catania-ba jegyeket, 3-an megyünk újra.
Május 16-27 között leszünk a szigeten, olyan nagyon jól fogjuk magunkat érezni, ahogyan idén májusban éreztük!


7 megjegyzés:

  1. :) Jó!! De egyszer Lisszabon is legyen majd, oksi? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki kell használni, amibe belejöttem :) meg nagyon jó volt, tényleg.
      Persze lesz, körúttal gondoltam kombinálni...nagyon tetszettek a képeitek ;)
      Amúgy mikor indultok és meddig ?

      Törlés
    2. Persze, addig kell ütni a vasat... meg ilyenek :)
      Úgy lenne a legjobb, ahogy Flögiék mentek, hogy Algarve is legyen benne.
      Pénteken megyünk, 20-án jövünk :)

      Törlés
  2. Nekem pont ez a bajom vele, hogy túl nagy sziget, három hét lenne ideális, de annyit meg nem akarok az éves szabiból rászánni, így csakvárat és várat magára.... :-)

    VálaszTörlés
  3. Most 11 napot voltunk, meg jövőre is tervezek ennyit... de még lesz majd 1 :) hatalmas valóban, de csodaszép!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo volt a beszamolod,imadtam minden pillanatatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Orsi, örülök, hogy tetszett. Nekünk is jó volt ott lenni! :)

      Törlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...