2016. május 16., hétfő

4. Szicília-Savoca

Letojanniból útunk Savoca-ba vezetett késő délután. Szerencsénkre. Merthogy nem tömeg nem volt, szinte senki. .)
a Keresztapa filmből ismert Vitelli Bar-t nem akartuk kihagyni. Csodaszép kanyargós úton jutottunk ide.

A Vitelli Bar kihagyhatatlan. Az előtte lévő téren egy nagy F.F.Coppola figura van tükörből-jelezve, hogy nem akárhol járunk .)
Talán ketten voltak helyiek, üres volt a település. A bár épületét most újítják fel hátrafelé-gondolom szálloda lesz. az eleje is eléggé romos állapotban van. Eléggé fújt a szél és ha nem napon tartozkodtunk, akkor szinte fáztam.
megnéztük a belső részt: filmből jelenetek a falom, tárgyak a filmből és közben a Keresztapa film zenéje szól.
Cannolit, Aperol Spritz-et, fagyit és kávét kértünk, amit a zölddel gazdagon befuttatott és árnyékot adó teraszon fogyasztottunk el, szintén a Keresztapa zenéjét hallgatva. Borsózott a bőr a karomon <3.

Aztán a vár felé indultunk és épp egy olíváskenyér-készítős és mandulás rágcsa csináló műhely előtt a tulaj ránkszólt: kérünk-e? Persze! Megkóstoltuk, isteni íze volt, vettünk is belőle! hálásan köszönte. Estére lesz mivel felitatni a rosét :)

Nagy élmény volt itt is lenni, nagyon bántam volna, ha ez kimarad. Szerencsére nem így lett, mégis eljöttünk.
már a szálláson, az erkélyen :)