2022. augusztus 4., csütörtök

Hazautazás -9.

 Reggel nagyon korán keltünk és itteni idő szerint jött az értesítés a telefonomra, hogy a hazagépünk késni fog... mert otthonról 6.05 helyett legalább 1 órás késéssel fog indulni... de mi menjünk eredeti időpontban a reptérre.

Reggelizni tudtunk a reggelit előbb tették ki-így jutott erre is idő. A reptér pedig nincs messze tőlünk és az autókölcsönző is a szomszédban található.

Hazafelé sem vettem ülőhelyeket mert 20 illetve 22,5 Eurot nem adok ülőhelyért, az utat mindenki kibírja így is.

Így becsekkolni sem tudtam hazafelé csak 48 órával indulás előtt- és már korábban tudtam, hogy állítólag a CHQ reptéren nem fogadják el a mobil beszállókártyát. Mondjuk a beszállókártya az én olvasatomban nem azonos azzal a beszállókártyával amit pdf formátumban le lehet tölteni becsekkolás után-és amúgy is egy az egyben ezt nyomtatnám-így nem aggódtam-ha letöltöm ezt akkor el kell fogadniuk és mindegy hogy papíron van vagy valamilyen elektronikus eszközön. Jó nagyban a tabletre töltöttem le mindkettőnkét -de azért a Flightpass app generált QR kódos mobil beszállókártyákat is-na ez valszeg nem ok.

Mivel korán érkeztünka  reptérre és a chekinnél nem állt szinte senki, odamentem és kérdeztem van-e teendőm ezzel kapcsolatban és odaadtam a tabletet. A hölgy a pultban kérdezte akarunk-e feladni csomagot, ha nem akkor ez így ok, rendben van, mehetünk. Nem adott papír beszállókártyát, mert a miénk ok volt így is! Végül is ez érdekelt csak!

Aztán a biztonsági ellenőrzés előtt leolvasták és itt is ok volt.

Majd vártuk a gépünket ami még tovább késett... de azért 1,5 órás késés után megérkezett és boradingolhattunk is.

A priority sorban állva a mellettem állók mélttlankodtak a kezemben lévő tableten, hoyg miért van nekem azon, amikor nem fogadják el... hát ugye ez az ami a papíron lenne ha kinyomtattam volna és nem mobil QR-kódos beszállókártya, hanme rendes pdf formátumú beszállókártyám van...

 Egyébként a  Ryanair appja ad beszállókártyát és azt nem írja hogy nyomtasd ki...

 

ez a pdf formátumú beszállókártya és mindegy hogy papíron van vagy egy eszközön. Screenshot nem jó!

Szóval röpke 4 napunk volt most, de egyáltalán nem bántam meg hogy ilyen kevés időre is eljöttünk. Szuperül éreztük magunkat most is és Chania nagyon jó hely, a strandok is szuperek, Kréta fantasztikus, betelni nem lehet vele. Biztos vagyok benne, hogy jövünk még, lehet jövő nyáron!

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...