2022. augusztus 3., szerda

Déli oldalon autózunk Frangocastello, Chora Sfakion, Imbrosz-szurdok -6.

 Mielőtt leértünk volna  a tengerpartra egy újabb kanyonon kellett áthaladni: ezúttal a Kotsifou kanyonon.








 Majd ahogy kiértünk a kanyonból és letekeregtünk a  tengerpartra majdnem elvitt bennünket  szél és sajnos ez végigkísérte a délutánunkat. :(

távolban Plakias

 

Itt alig tudtunk kiszállni az autóból-hiába akartunk strandolni, indultunk visszafelé Frangocastello felé....itt sem volt jobb idő és s beach is hibátlan lett vona, ha nem visz el a vihar bennünket, de így meg sem próbáltuk. Anno 2007-ben jártunk itt, szuper a strand, sajnos most nem tudtuk kipróbálni.



Majd Frangocastellotól elindultunk a szerpentinen felfelé az Imbrosz-szurdokot érintve.



Chora Sfakiontól felkanyargóztunk az Imbrosz-szurdok érintésével...sok kresztáblát ( szinte mindet😅) láttuk kilyuggatva... ezek golyó általi lyukak... aztán rájöttem hogy valahol olvastam, hogy itt megszűnt a vérbosszú intézménye de a fegyvereket viszont nem szolgáltatták be... ezeken élik ki a "gyilkos" hajlamot 🙂 . Volt olyan helységnévtábla ami olvashatatlan volt emiatt...
Eléggé beteges szokás. Szerintem









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...