2022. május 13., péntek

Madeirán -7.

Ma ismét kirándulni készültünk-bár beborult az idő... de egy szuper appnak hála épp arra indultunk amerre jó idő volt.

Ma a Szent Lőrinc-félszigetre indultunk. Tudtam, hogy nem fogunk végigmenni-de azt nem, hogy kb a  tömeg miatt :( PR8

A parkolóba érve nem volt hely sehol :( vártunk, hogy valaki elmenjen...

Majd először pólóban indultunk neki, de visszafordultunk és felöltöztünk, mert közben feltámadt a szél....

A túra 3-3 km retúrba, hegynek le és fel. A kilátás és a táj fantasztikus.

a reptér kifutópályája az autóútról

azért ez durva: a hegyoldalban állt  a sor a tömeg miatt...

A táj csodálatos és lenyűgöző az itt lévő embertömeg pedig ledöbbentő volt :(

Mondjuk a  Cabo Giraoi élmény után azt hittem már nincs min meglepődni, hát tévedtem...

Innen visszaautóztunk Machiko városába-kisütött a napocska, egészen meleg lett és találtunk ott egy sárgahomokos, kellemesnek kinéző strandot. Az út mellett lehetett parkolni-kék csíkkal felfestve ami azt jelenti, hogy parkolni lehet, de fizetős-és nem találtunk parkolóautomatát-valszeg még nem rakták ki. Becuccoltunk a  strandra-ami nem nagy, de nagyon kellemes hely. Van pár természetes anyagból készült napernyő-ha elég korán érkezel lehet ezeket használni-mert árnyék nélkül öngyilkosság bármilyen strandon lenni még borúsabb időben is.

Itt töltöttünk 3 órát, majd ettünk a strand mellett készített churrosból és a fokhagymás kenyérből amit szintén itt készítettek. A fejünk fellett szálltak fel és a gépek...eléggé hangos itt