2020. július 18., szombat

Üstökös-lesőben :)

Három napja az eget bújom, de a júliúsi mínuszok miatt nem igazán vagyok lelkes és kitartó-mert kb 10 fok van és halálra fagytam.
Kicuccoltunk az udvarra, a sövény mellé, de a háztető pont kitakarja  a lényeget-szerintem.
A Göncölszekér alatt és a Nagy Medve csillagkép alatt lesz majd látható ez a 6700 éves csoda, ami már 4-5000 éve is járt erre...már tudom, hogy Nagy Medvén belül található a Göncölszekér is :)

Néha van társaságom és van hogy mindenki feladja.
Szofi volt a legkitartóbb :) Mindent tudni és látni akart.  Tegnap benyögte, hogy elálmosodott, de ha látom az üstököst akkor  mindenképpen ébresszem fel <3.

Most anyuval költöztünk plédbe burkolózva az udvarra, de kezdtem sejteni, hogy nem fogjuk látni, mert a teteő kitakarja pont...
és egyszer csak csörgött a telefonom-felvettem- és a szofi ordított bele izgatottan, hogy látja az üdtököst és mi nézzük-e?? persze nézzük, de nem látjuk :D...

Elmagyarázták, hol keressem, és azonnal megláttam, de ha direkt néztem akkor nem, csak ha félre néztünk akkor lehetett jól kivenni, de sajnos  a kandelláberek nagyon zavaróak voltak...:(

Úgy ahogy voltunk-pizsiben - felvágtattam az emeletre a táskámért, onnan futás a garázsba, majd kivágtattam a garázsból autóval, és irány az utca vége, ami szántóföld-
 Itt reméltük az élményt.
lefordultam a beton útról, és fel a szántásba :)
Majd kinyitottam a kocsim tetejét :) és felálltunk. Itt eléggé sötét volt, hogy anyuval ebben a régi-új égi csodában gyönyörködjünk és csak ilyet lehetett hallani: basszus... qurva jó, szuper :) de gyönyörű :)


22:34






A képek csak egy telefonnal készültek, de az én saját képeim. :)



1 megjegyzés:

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...