2020. július 20., hétfő

Mai Neowise üstökös

Ma egyedül maradtam, így nem igazán akartam egyedül kimenni a falu végére-erdőszélre.

Délután óta lesem az eget-eddig repülőgépeket néztem-most ennek hiányában meg kell elégednem az üstökössel :) A Neowise üstökös 4000-5000 éve már járt itt és legközelebb 6800 év múlva fog erre járni ;)

Sajnos a mai csodaszép idő ellenére estére bejött egy vastag felhőtakaró, ami épp a Göncölszekeret is betakarta. Több mint 1,5 órát vártam arra, hogy eloszoljon vagy odébb menjen..





hazajöttem, mert nem akartam egyedül bóklászni az erdőszélen.. az udvarunkból ez látszott...

Ma este a Jupiter és a Szaturnusz is remekül látható volt, nem takarta felhő.

az udvarból fényképezve csak egy telefonnal.


A Szaturnusz és a Jupiter az udvarból-hetek óta láthatóak


A fürdőszoba ablakomból is jól látható :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...