2020. augusztus 22., szombat

Balatonon, talán az utolsó nyári napon

 Tegnap előtt este már nagyon vágytunk csobbanni a Blaaton vizébe, de sajnos csak késő este jutottunk ki. Sebaj, este 7 után is szuper volt a vize.

A csodanaplemente pedig igazán lenyűgöző volt nekünk is, sajnos arról ahogy a Nap lemegy a Keszthelyi-öböl mögött sajnos nincsen képünk :( nem telefonnal mentünk fürdeni-ilyen többet nem lesz 😂 - ... de azért az nem semmi volt.👌

 Miután lement a Nap, a fények sem halványultak el,:


 

 Majd szombaton is kimentünk, de ekkor már több időt tudtunk eltölteni. ja és telefonnal mentünk fürdeni 😂

Anyuék elmentek hajókázni, mi a Szofival fürödtünk egyet:





Majd ő is elment, de sokáig nem hagyott magamra.

Én végre csak egyedül 4,5 órát hűsöltem a vízben, napoztam közben. Csuda jól esett, és a könnyeimet nyeltem közben... hogy vajon lesz-e még ilyen idén.. illetve lesz-e más még idén? 😢.

 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...