2020. március 25., szerda

Márciusi tél -avagy az időjárás is beteg :(

Ez egy nagyon szomorú időszak és nagyon bízom abban, hogy hamar VÉGE lesz! Így Ordibálva írom, mert különben megbolondulok.

Így március végén a hó szakad ésmég ez lenne a kisebb baj-mert az nem tart hónapokig, de a vírus igen.. :(

2013. március közepén esett hó jó 70-cm, de az is emlúlt pár nap alatt... ez is megáll, mert hétvégére már 20 fok körüli hőmérsékleteket mondanak.. de mit ér az is ha max az udvarra vagy az erkélyig nehetünk??

A gyümölcsfák pedig épp most vannak a legnagyobb virágban, így gyümölcs sem for teremni idén :(
3 napja földrengésre ébredtem, nem vagyok félős, de délben még remegtem...

Ezeket a képeket most csináltam: sapka, sál, csizma, nagykabát és március végén így lehet kimenni az udvarra..











Naspolyafa teljes rügyben...



az árvácska szerintem így érzi jól magát...

Késő este pedig volt időnk megfigyelni a nyesteket, hogy randalíroznak az autónkon... pedig már régóta nem voltak, most újra itt vannak :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...