2020. március 17., kedd

Gondolatok Baku körül :) -3.

Ma hétfőn hajnali fél 7-kor megérkeztünk Bakuba.. Ja nem....csak álmodtam.... azt sem...
 de több mint 1 éve terveztem  :( és sokszor megjártam, elképzeltem... most pedig álmodozom róla...<3

A szálloda transzfere eljött értünk a Heydar Aliyev reptérre Bakuban és mivel a szállást már előző naptól foglaltam, így azonnal megkaptuk. Reggelizni mentünk, ami 8-10 óra között volt lehetséges.
Sietni kellett, mert már előre foglalt programunk volt egy azeri irodával aki a legolcsóbbnak bizonyult: a www.testour.az oldalon foglaltam, náluk.

Délelőtt jöttek értünk és bevittek az óvárosba, Icheri Seher sokat látott falai közé, hogy ott sétálgassunk délelőtt.

Ez a délelőtt is  hamar eltelt, és immár magunk maradtunk... nézzük a kék eget, kicsit süt a Nap, de fúj s zél... ugat a kutya... ja nem Bakuban sétálunk, hanem itthon az udvaron és a kutylim hízelgése ráz vissza a valóságba: nem vagyunk Bakuban, nem bámuljuk a kivilágított Flame Tower-t és nem ettünk kebabot sehol...

Ma pedig nem néztük meg a fortyogó sárvulkánokat Gobusztánban és az 1000 éves sziklarajzok sem nekünk tárulkoznak most... Diri Baba szentélye sem mutogatja magát nekünk ,
Ateshgah a Tűz-templomában a láng sem nekünk lobog ma, Yanardagnál a lángoló hegyoldalnál sem örömködhetünk most ...és holnap Európa legmagasabb települését Xinaliq-ba sem jutunk el a Kaukázusba :(

És Sheki karavánszeráját sem látjuk meg most :( És nem kostolunk bakui baklavát és nem iszunk a két fogunk közé szorított cukorra bakui fekete teát :(

Most így utazunk, mert már gondolatban sokszor megtettem az utat és a kirándulásokat és érzem a soha nem érzett illatokat :(

2 megjegyzés:

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...