2020. április 10., péntek

Azori-szigetek -tervezés 1.....és újratervezés és újratervezés

 COVID VITTE!

Régóta szemezek vele, mint számunkra (is) lehetséges úticéllal...mondjuk mivel nem ??!! :))



Lenyűgöztek a képek, ugye kislányok Ancsa, Edit és Dóri <3... a tájak és az óceán, érdekes célpontnak jelentkezett a szigetek- a melegvizes fürdőzés lehetősége meg egyenesen csábító-bár most csak a legnagyobbikra jutunk el 5-6 napra, de nem bánom, a lényeg, hogy megyünk.



A másik lényeg, hogy szerintem eléggé jó áron, igaz átszállással. (Mondjuk egy egyben vett TAP jegy is átszállós és eléggé nem jó jegy kategória... hm.. (nekem kifizethetetlen kategória inkább)..

Amit sikerült megvennem (2019. július 5-én)jövő májusra:

-BUD-LIS TAP Portugal 28174,- Ft/ 2 fő
 -LIS-PDL Ryanair  103,66 Euro/2 főre priorityvel, üléssel
-PDL-LIS Ryanair 88,6 Euro/2 főre priorityvel, üléssel
-LIS-BUD TAP Portugal 32174,- Ft/2 fő


Kézipoggyásszal utazunk, ide is.
A Ryanairnél jó áron van az ülőhely és indulás előtt 60 nappal így már be is lehet csekkolni.

Szállásunk Sao Miguel szigetén Ribeira Grandéban lesz ITT

Autót pedig itt béreltem:

Visszafelé lesz 1 napunk Lisszabon környékén. 
Szóval a vírus miatt nem tudtunk most májusban elutazni, és eléggé rosszul viselem, hogy ez már a 2. utazásunk idén, ami elmarad emiatt a  szarság miatt:((

A Ryanaires repülőjegyekete jövő márciusra tudtam áttenni, a TAP Airlines jegyeit szintén.
Így Azori-szigetek jövő március elején lesz, de most 1 hetet fogunk a szigeten tölteni.

Tudom jobb lenne nyáron menni, de mi akkor nem tudunk menni. Így még ez is jobb, mint egyáltalán nem menni-idén megtapasztaltam ezt :(
Megpróbálom kihozni a lehető legtöbbet és legjobbat az útból!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...