2015. május 19., kedd

Indulás Bodrumba-2.

A bècsi reptèrre most a hosszabb ùton mentünk, màr Fürstenfeld utàn azonnal ràtèrtünk az A2-es autopàlyàra. Valószínû nekünk ez a nyerõ ùtvonal otthon ès a schwechati reptèr viszonylatban.
Ìgy is majdnem 4 òra kellett...
A reptèren hamar elment az idõ.
A PGS isztambuli jàrata 20 perc kèsèssel indult ès 27 perc kèsèssel èrkezett Isztambulba.
Làttuk a Balatont ès Belgràdot:)

Belgrád

A következő jàratunk indulàsàig maradt 1 óra 37 perc...Règen idegeskedtem ès futottam ekkoràt..
A buszozàs utàn azonnal az útlevèl ellenörzèshez mentünk, ahol több 100 ember totyorgott a sorokban. Na gondoltam itt sorban àllva nem fogjuk elèrni a gèpünket...àtbùjtam a korlàt alatt...anyuèk meg màshol...aki elõbb èr ki, az megy a szalag mellè pènzt vàltani...ott a legjobb az àrfolyam...2,8-èrt vàltottam az eurot liràra...
Majd ki a kapun, el jobbra az èpület vègèig,  majd fel a mozgólèpcsõn... ès futàs a domestic rèszre...àtvilàgìtàsra...
Majd a kapuhoz futàs, mert azt csak itt tudtuk meg melyik is lesz az...gyorsan 3 elvihetõ McDonald'sos menüt vettünk 3 x 17, 5 lìràèrt...
Rohanàs a 208A kapuhoz, a bodrumi jàrathoz...

Ettünk, mosdòban voltunk... èpp kezdõdik a boarding....szóval  ha ismered a repteret, tudod mi merre, a tömeg miatt akkor is kell 1, 5 òra àtszàllni ùgy, hogy a csomagokat nem kellett felvenni.
Futàs volt az egèsz:( Ez van.
Na most kiírtàk, hogy 20 percet kèsünk....vagy ezen a reptèren nem lehet jàratot lekèsni????
Majd vègre beszàlltunk....aztàn kb 45 percet àlltunk a kifutópàlyàn :( Nézem az órámat..már régen le kellene szállnunk Bodrumban, be is sötétedett:(
A vègère 1 óra 40 perces kèsèssel szàlltunk fel:(

A csomagjainkat vàrva a domestic terminàlon elèm toltak egy papirt, hogy nèzzem meg a nevünk rajta van-e. Rajta votl  Mire a nõ ki mondta volna, elõbb kèrdeztem: a csomagok a nezetközi terminàlon vannak? Hol màshol?
Vissza ki, buszba be...majd a szalagon màr ott pörögtek a csomagjaink.
Mèg jó, hogy a transzfert a nemzetközire kèrtem....de minek, ha nem volt ott. Közben màr keresett... felhívtam. Mondta 5 perc múlva jön. Azt màr làtom, hogy ezt a transzferos telefonàlàst nem fogom megúszni.
Jött  valóban 5 perc múlva, egy Mercedes Vito luxus kisbusszal.

Normàlis tempóban kb 40 perc alatt a szàllodába vitt bennünket.  Egyeztettünk a visszaútról, majd kifizettem az utat.
Màr majdnem èjfèl felè jàrt..megkaptuk a szobakulcsot.
Most kivètelesen nem izgultam agyon magamat :D.
Melepetès nem èrt màr.
első éjjel, késő este éjfél körül. Megérkeztünk.

6 megjegyzés:

  1. kicsit megijedtem most, de majd nem késünk, és akkor nem lesz gond 😃

    VálaszTörlés
  2. A PGS Isztambulból is késve indul, és kb 30 perce van a fordulóra. Ha ott megcsúszik, akkor késik-mint esetünkben. Ti szerintem Turkish-el nem fogtok késni.☺

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sem, elhatároztam :) Köszi a nyugtatást! Anyukáddal voltatok most hármasban?

    VálaszTörlés
  4. lehet ti mentek a tranzitba... és akkor nem itt léptek be, nem? Majd meséld el :)
    Igen, 3-an voltunk :)

    VálaszTörlés
  5. nemtom! De majd mondom, persze...

    VálaszTörlés
  6. kicsit megijedtem most, de majd nem késünk, és akkor nem lesz gond 😃

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...