2020. február 12., szerda

41. Ho Chi Minh City /Saigon és hazautazás

Még képek Saigonról/Saigonból.
Szerettük.
Sokkal tisztább és élhetőbbnek tűnik, mint Bangkok. Van sok park és fa is. A forgalom brutális. Saigon 7 millió lakosa mellett állítólag 3 millió motor is van..
































 






 


 



Ezzel búcsuztunk el Saigontól. Kivilágítva  Ben Thai Market. Hogy járunk-e még erre...? Szerettünk Vietnám, nagyon <3.

Leccucoltunk a  6. emeletről és kicsekkoltunk. A szálloda elé kilépve azonnal jött taxi. beszálltunk, mondtuk, hogy areptérre és  már indultunk is. Volt időm nézelődni, bambulni. Az út 35 percig tartott..


Számunkra egy érdekesség: A gép indulása előtt több mint 3 órával érekztünka  ki a reptérre. Ahogy láttam már millió ember kanyargott a kirakott szalagok között a chekin pultokhoz. Én  aszállodában becsekkoltam, csak nem tudtam a beszállókártyát kinyomtatni, de megvolt telefonon. Oda értünk és uhh ha oda kell beállni, akkor megőrülök.. :) Így muattatm a segítőknek a beszállókártyát.. erre mondták, hogy ide szélre álljunk.. én még mondtam, hogy bag drop pultot keresnék... ide jó lesz... na itt ketten álltak előttünk és vártunk..
Majd pontban 3 órával a gép indulás előtt felálltak a chekin pultoknál a férfiak és nők is, erre pillanatnyi csend lett a nagy tömegben.. Barna mondta figyeljek.. imádkoztak egy gyorsat és a végén meghajoltak és úgy ültek le dolgozni a pultokhoz. Még nem láttunk ilyet, felemelő volt ilyet látni.
A tömeg is jó értelemben felbolydult erre :).

Ez az utazás a "pályafutásunk" egyik legjobb ha nem a lagjobb utazása volt. Remekül sikerült és szerintem maximálisan kihasználtuk a rendelkezésünkre álló időt-persze mindig úgy érzem, hogy kevés az :(
Vietnámot lebecsültem indulás előtt és valahogy túl akartam lenni rajta-mert már más izgatott-de ez hiba volt. 

Vietnám a szívünk csücske lett és nagyon, de nagyon szerettük. 

A Vietnam Airlines járatain a monitoron az utazások alatt kisfilmeket vetítenek Vietnámről, szokásokról, városokról-egy kisfiú szemén keresztül... mind a 4 út alatt láttam a filmet és az utolsó 2 alatt végig bőgtem :)
A vietnámi emberek kedvesek, érdeklődőek, alázatosak, bár sokszor együgyüek.. És aki megkérdezte honnan jöttünk az tudta hol van Magyarország ...
Nem akartak sehol átverni, nem akartak lehúzni. A taxiban sem kellett mondani, hogy kapcsolja be az órát, természetes volt az is... és még sorolhatnám :)
A legjobb ázsiai ország ahol eddig jártunk.

Zavartalan 11,5 óra repülés után-amit szinte végig aludtunk-2 óra 20 percünk volt Isztambulban átszállni, még egy kicsit körbe is tudtunk nézni.  Innen Zagrábba indultunk és 2 óra repülés után meg is érkeztünk. A csomagjaink szintén.
1 óra 15 perc alatt itthon voltunk már délelőtt.
A legjobb döntés volt így menni-csont nélkül abszolváltuk az utat!

Az IGA valóban giga méretű reptér






Jövőben is Zágrábból tervezünk indulni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...