2019. november 10., vasárnap

Fuerteventuráról hazafelé-a reptéri éjszaka BCN-12.

A Ryanair gépe Barcelonából pontosan érkezett FUE-re  és pontosan is indult innen. Az úton-de gondolom ez egy ilyen útvonal-majdnem végig turbulencia volt.

Barcelona reptéren csápon szálltunk kia  terminálba, így bent maradtunk ahogy terveztem. A terminálba éjfél után pár perccel érkeztünk meg, így kerestünk helyet az éjszaka eltöltésére.

A terminál nagy és hatalmas távolságok vannak. Van több étel-ital autómata és volt kajálda is nyitva non stop.

A székek viszont karfásak, így azon nem igazán lehet fekve aludni, max ülve.

Mi az egyik bolt mögé húzódtunk be-itt kevéssé világították ki a reflektorok a szemünket-a Barna az egyikre terítette a takaróját.. és itt nem zavartunk senki, útban sem voltunk és mindket sem zavart senki.
Kivéve  a hangosbemondó, ami félóránként bemondta, hogy ez Barcelona Airport.. de így is tudtunk aludni.
saját magam megnyugtatására feltérképeztem a  mosdókat, wc-ket-van sok.
És nyugtáztam, hogy nem mi vagyunk csak a terminálon és nem csak mi fogunka  földön aludni. Igaz készültem, mert a márványpadló így is piszok volt, visszakerültek ránk a ruhák, kabátok és így már ok volt..  órát tudtunk aludni és 4,5 órát pihenni fekve.
Az ágyszomszédunk egy Norwegian gép volt.. és arra ébredtem, hogy zuhog az eső..




5 óra magasságában már szállingóztak be  a korai gépekhez az emberek.
 Közelebb ültünk a kapukhoz és vártuk, hogy írják ki honnan fogunk indulni, de előtte még jót aludtunk ülve..
majd arcmosás, fogmosás, kávézás és reggeli következett és... és boarding.
Túléltük a reptéri alvást is, és egyáltalán nem volt olyan szörnyű-sőt- mint amire számítottam. Igaz tudtam mire számíthatok, de akkor is. Meglepetés nem ért, felkészültünk és jó volt! Azt is tudtam, hogy teljesen ok itt a reptéren aludni. Ha lett volna más megoldás, lehet nem ezt választom, de a lounge-ok sajnos ebben az időszakban már nincsenek nyitva és reggel 6-kor nyitnak.. na az nekünk már nem ok. Az 1-es terminálon lévő szállodákra pedig nem lett volna értelme átmenni, mert hajnali 1-re értünk volna át és 5-kor kelhettünk volna és jöhettünk volna át.. ez így nekem nem 120 eurókat de semennyit nem ért meg.

A WizzAir gépe pontosan érkezett és vissza késve indult, majdnem 25 percet késtünk. Itthon szakadó esőbe érkeztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...