2019. november 9., szombat

Fuerteventura, Oasis Park- 4. napunk /11.

Eljött az utolsó napunk, az elutazás napja. Mivel nagyon rövid időre jöttünk, így igyekeztünk maximálisan kihasználni itt a szigeten az időt és azt hiszem sikerült is.

Mára strandolást vagy az Oasis Parkot terveztem. Győzött az utóbbi.
Mivel a gép este 3/4-ed 8-kor indult Barcelonába, így teljes egész napunk mára is.
Elautóztunk reggeli utána  cuccainkkal a La Lajita közeli Oasis Park Fuerteventuraba. Tőlunk kb 1 óra utazásra van ez a park.

Amúgy a szállásunk elől indult busz a perkba és egyáltalán nem lett volna probléma autó nélkül eljutni ide és visszajönni!

9 óra után érkeztünk és szinte alig volt látogató, nem kellett parkolóhelyet sem keresni és a jegyvételhez sem kellett sorban állnunk. A belépő most 35 Euroba került, de különféle attrakciókkal ezt még bőven lehet növelni.

A bejárattól legközelebb eső rész néztük meg és 10 órakor már a papagájok élő show-ján ültünk bent.

itt jól bevásároltunk..

itt készítik az állatok eledelét etetésre
Azt utólag sajnálom, hogy  a lemúrokhoz nem mentünk be...

A park nagy területen fekszik és egymástól jól el vannak különítve a részek.
Minden sarkon van mosdó/Wc, illetve van 3 étterem és büfé is többféle. Illetve több autómata van elhelyezve, hogy lehessen venni innivalókat illetve kávét. Gondolom ezek nyáron a nagy melegben és tömegben jön jól.

sétáltunk nézelődtünk... a vidrák nagyon édesek voltak..

de a zsiráfok itt mindent vittek. Több helyen 3-4 helyen van lehetőség etetni őket.. nagyon hosszú nyelvük van és nyakig nyálasak lettünk :D

A zsiráfok pihe piha szőre mindent vitt :D

akkor szeretnék: zsiráfot és mókust is...a kutylim mellé... ja meg vidrát is és lemúrt is...:D

Majd 12.30-kor kezdődött a fóka-show így arra beültünk és nagyon szerethetőek voltak a fókák is.. szóval az is kéne..

A zsiráfokhoz egy másik teraszon is hozzá tudtunk férni, itt sem hagytuk ki őket.
Majd átsétáltunka botanikus kerthez ahol a fauna Show-t vártuk meg... itt hüllöket muatattak be és vitték körbe, amjd lehetett megtapizni őket..

Ő egy csoda <3

Majd a show után ebédeltünk az egyik étteremben. Isteni gazpachot és egy vegyes tálat ettünk. Mindegyik kifogástalan volt mennyiségben és minőségben egyaránt.

Majd meglátogattuk az afrikai szavannát is...

zebrák is vannak több helyen..

Majd látogattunk elefántokat..

etettünk tevéket:

Szóval megszámlálhatatlan lehetőség rejlik itt a parkban és élmény kicsinek és nagynak egyaránt!

Fél 4-kor jöttünk ki, és öltöztünk át és indultunk el a reptér irányába, északra...

Tarajalnál lementünk a partra és megcsodáltuk az épp hullám nélküli szintén fekete homokos beachet.
itt még volt időnk üldögélni  a padon a lemenő napban áztatni magunkat.. és fájó szívvel gondolni az elutazásunkra..

Majd még a Caleta Fustenél bementünk a bevásrlóközpontba és vettünk pár helyi édességet és bagetteket, sajtot, szalámit az útra.

Majd fél 6 körül visszaértünk a  repéri parkolóba ahová az autót kellett vinni, de ott olyan tömeg fogadott bennünket és nem nagyon volt hely letenni a visszavitt autónkat, hogy kiszálltam és arra vártam ki megy el..és oda nem engedtem beállni senki-vártam míg a Barna gyorsan beállt... sose tudtuk volna letenni az autót.. hm..
Lelifteztünka  tetőről és
bementünk a  teminálba... na ami ott fogadott bennünket arra nem voltunk felkészülve... az AutoReisen pultjánál álló emberek teljesen megtöltötték a terminált... és náluk mindkét irányból van ügyintézés-a a másik oldalon is teljesen betöltötték az ügyfelek.. na mondtam itt mi ha 2 órát állunk sorba sem fogjuk leadni az autót.. és nem álltunk sorba, hanem  én vigyáztam a cuccokra és a Barna  a pulthoz tolakodott és leadta a kulcsot. Azt kérdezték, hogy hányas helyen álla  kocsi és mennyi benzin van benne... ennyi..
Na de nnyi embert aki arra várt, hogy autót vegyen fel..még sose láttunk..
Az AutoReisennél álltak ennyien és kb fele ami a CICAR-hoz várt és ezek pultjai vannak középen.. jobbra és balra más kölcsönzőkhök 1-1 ember állt, de azonkívűl másokhoz senki nem várt autóra!
Ez mindnet elmond az üzletpolitikájukról.

Kimondottan ajánlott társaság itt autóbérlésre: foglalni előre kellett, nem kellett előre fizetni, nem is volt drága és a napi biztosítás 2 euróba került. Így nem zároltak semmit a kártyán. Kártyával fizettük az összeget megérkezéskor, kp-van nem lehetett fizetni.

Összességében egy szuper nyaraláson voltunk itt, tartalmas és nagyon érdekes napokat töltöttünk el itt a szigeten. Nem vártam sokat a Fuerteventura szigetétől és nem is ide akartam jönni, de ennek ellenére szuper volt minden, a sziget minden zegzuga, a szállásunk, a látnivalók, a mókusok és  a zsiráfok is.
 Nagyon örülök, hogy mégis eljöttünk és felejthetetlen élményekkel lettünk újra gazdagabbak.
Nyáron szuper standok kimaradtak :(

1. Szerintem az Oasis Park nagyon színvonalasan van megcsinálva, ritkán volt ennyi sok dolog, ami tetszett egy állatkertben és simán elment ott az egész nap.

2. Nem akartam menni, de egyáltalán nem bántuk meg. Valóban színvonals ez a park.