2019. szeptember 22., vasárnap

Szardínia- késői érkezés San Vitoba -2.

A Ryanair gépe pontosan indult Ferihegyről (sajna nekem ez marad). Pontosan 1 évvel ezelőtta  portugáliai nyaralásunk előestéjén vettem mega repülőjegyeinket. azóta egyetlen perccel nem módodsítottak a járaton, stabil maradt egy éven át, pedig féltem tőle, hogy mi lesz, így csak lemondható szállásokat foglaltunk, vagy részben lemondhatót.

Cagliari reptere egy tengerből leválasztott, víz melletti területre épült

Eseménytelen 2 órás repülés után landoltunk Cagliari repterén. A repülőgépből kilépve trópusi meleg csapott meg bennünket..először azt hittem a gépből jön, de nem... itt este 19 órakor szeptember végén hőség van. Hurrá!

Most kivételesen adtunk fel csomagokat-6-an utaztunk és apartmanba készültünk- azok nagyon hamar megjöttek és mehettünk az autót felvenni.
Na erre ki kell sétálni a terminálból és jó sokat a híd alatt átmenni egy parkolóházba. Itt vannak az autókölcsönzők.
Amíg ide csomagokkal átvergődtünk: járda, zebra, magas járdaszél, lejtő és elszabadult 4 kerekes bőrönd :D... stb.. addig 1000 x levert a víz.
A kölcsönzőkhöz belépve pedig -10 re lehűtve... na tudom nekem semmi nem jó, de na.. akkor a tüdőgyulladás előjegyezve.. és igen már tüsszögünk is...
Van pár ülőalkalmatosság, anyut leültetjük és kérjük vigyázzon a gyerekre, na meg a csomagokra ... de ő játszanai akar a Barnával és miért ne játszhatna méltatlankodik... a szülei is kérik, hogy kicsit foglaljuk el... de hogyan ha mi is felvennénk a mi autónkat :D.
Sebaj csomagok összetornyozva-jó bunker a gyereknek-arra pedig a dzsekim mégjobb bujóhely :D kicsit pihi van :D. Lekapom róla, mert megfullad-gondolom..

Mint kiderül egyben van itt az Enterprise- Locauto-Alamo-  és még valami, a fő tulaj a Locauto. Az ő logojukat kell keresni, ők a szolgáltató. Én az alamotól béreltem-ezek szerint nem, hanem a Locautótól-derül ki a helyszínen..mindegy ha korrektek.
Várni kell 2-en vannak elöttünk, és nem 4-en hanem csak 2-en szolgálnak ki...
Mérges vagyok, hogy várni kell, soha nem érünk este 10 óráig San Vitoba...
tesómék vannak előttünk, de kiállnaka  sorból, mert nem akarják megkötni a Locauto napi 30 Euroba kerülő 0-ázó biztosítását és előbbre jutunk.
Kérdezi a hölgy, hogy béreltünk-e már autót  a Locautotől Olaszországban.. mondom igen 2x Szicíliában. megtalál a rendszerben :)

Kérdezi akarok-e kötni biztosítást, mondom nem akarok. Napi 30 Euroért nem fogok kötni egy 31000 Ft-os autóbérlésre amit 11 napra fizettem az autóért, igaz ez egy 50 %-os Wizzaires kedvezmény volt...
Semmi gond, nem kell kötnöm. Mondom második sofőrt szeretnék: az 7 Euróba kerül naponta, ok.
Ezt fizettem és 550 Eurót zárolta  hitelkártyámon-ezt előre tudtam. Egy viszonylag új autót kapunk Ford Fiesta 13700 km-el, és mondja hová kell menni átvenni...
az autóbérlő hlységben már annyira tömegnyomor van, hogy na... szinte mozdulni sem lehet és a tesómék még mindig tanakodnak, mit tegyenek...

Kalandtúra folytatódik, ver a víz mindenkit 30 fok van és este 8 óra elmúlt már... indulunk át  a sokemeletes garázy felé megkeresni a Locautot és átvenni a kocsinkat... persze autók között, bőröndökkel..bakker soha többet :)

Na megtaláljuk, persze legvégén a sarokban...
Várni kell...előttünk még jópáran várnak.. aztán kapunk egy kulcsot és mondják keressük meg, valszeg a 3. emeleten van..visszahozni majd ide kell a le az irodához és  a kulcsot be kell majd dobni.... köszönjük, csak menjünk már..
Felliftezünk.. és amikor felérünk, és kimennénk a tetőre ott korom sötét van... telefon elő és zseblámpa üzemmód... illetve nyomom a nyitót, melyik lenne az autónk... felvillanik egy és odamegyünk... majd telefonokkal csinálunk világítást... hm... vakuval vakon körbefotózom az autót, a Barna bepakol és menjünk már innen, mert tök sötét van... a kijáratot megtaláljuk és le kell autózni 3 emeletet és majd egy kártyával kimenni 2 sorompón... Jézus... ide kell majd visszahozni?? nem nem gondolok még rá :D.

Tesómék mondták induljunk, nehogy ne legyen szállásunk és majd ott találkozunk, ők még mindig nem tudják, hogy döntsenek :(, ne akarnak parázni. lehet igazuk van.

Elindulunk a hegyi úton-szerintem rohadt jó, hogy tök sötét van és nem ordítok a szakadék szélén... erre kevesebb km-t írt a tervező, de baromi rosszul döntöttem, hogy erre mentünk, a másik út lehet, hogy km-ben hosszabb, de gyorsabb lett volna. ez a hegynek fel és le a sötétben nagyon nem jó, állatok futkoznak át az úton..

Na pontban 22 órakor megérkezünk San Vitoba... a szállást megtaláljuk könnyen, csengetek, a táblájuk nem eléggé figyelemfelkeltő..és nyitják a kaput.
Szegény vendéglátóink vártak már bennünket-igaz írtam előre, hogy késünk.. gyorsan átadja  szobát-mondom a többiek majd jönnek- és kb 35 perc múlva ők is megérkeznek...
Gyorsan becuccoltunk és irány a városka egyetlen kocsmája ami nyitva vasárnap este 11 órakor és az egy dolog, hogy nyitva, de majdnem tele van..

Mira a család másik fele megérkezik mi már 1 nagy bögre aperol Spritzen túl vagyunk.. Szofi már elaludt... anyu visszamegy vigyázni rá és most 4-en ülünk a kocsmában, ahol a helyiek meccset néztek :)
Nagyon jó idő van, még mindig nagyon fülledt meleg, az aperol meg még rá fűt..

Nagyon jó itt üldögélni, hangulatos és barátságos a hely.

Aztán mi is aludni térünk éjfél körül, nem kellett senkit altatni.