2019. szeptember 1., vasárnap

Szardínia tervezés -1.

Pár éve nyaralási célpontként mindig feljön Szardínia neve-és azzal a lendülettel el is vetődik.. :(
Azt már korábban sejtettem, hogy a Ryanair új célként felvette a menetrendjébe és ma végre meg is nyitotta a jövő nyári menetrendet hozzá, így megvettem a jegyeket.

Mielőtt elindultunk Portugáliába-előző este vettem meg a jegyeket. (tavaly szeptember végén )
Aztán a tesómék is becsatlakoztak, mert ezt nem lehet kihagyni :D

 Nem tudom, hogy lehetett volna-e olcsóbb, de azt tudom, hogy a WizzAirhez képest nem rossz áron sikerült vennem- azt viszont tudom, hogy a WizzAir nem repüli máskor csak nyáron. Amikor meg mi tudtunk volna menni nem járt már a járat Algheroba. Amúgy hogy kiveszi-e a nyári menetrendből esélyes, mert 1x látom, 1x nem.. és csak júni közepétől szept közepéig járt amúgy is...
Szeptember végén október legelején 10 napra irány Szardínia.

Szóval én tervezek a Ryanair végez, meglátjuk mi lesz a vége.

Szállásokat foglaltunk már:
-én ennyi időt szállás- válogatással nem bajlódtam még :(
-Valami mindig hiányzott az elképzeléseinkből, meg 1 szoba vagy apartman volt, 2 meg már nem...
-vagy az egyik lemondható/módosítható volt, a 2. meg már nem...
-ami kitétel volt:
-ingyenes parkolás, medence, komplett konyha, nagy apartman, ne a fél kanapén kelljen aludni a 3. főnek
-Ha 1 nagy apartman akkor legalább 2 fürdőszobára van szükségünk...

Ezeket foglaltuk egyelőre le:
1.Cagliari mellett 1 éjszakára.



első este megpróbálunk legalább 90 km-t megtenni, hogy minél közelebb legyünk az Orosei-öbölhöz


2. napon reggel indulunk Cala Gononéba: itt hajót bérelve az Orosei-öbölbe-2 éj
szeretnék kirándulni a Gorropu kanyonba is..
Útba ejtve Arbatax vörös szikláit...


3.Itt lennénk a legtöbb időt és Palau a Costa Smeralda egyik fő pontja-innen tudnánk kirándulni-6 éj


4. Majd indulás előtti este viszamennénk Cagliariba a reptér mellé, mert reggel 7-re kell a reptéren lenni



Kép forrása: google.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...