2019. augusztus 26., hétfő

Naziv Plaže -6.

Tavaly is itt töltöttük a Kotor és Tivat utáni délutánt.. most Tivat kimaradt, mert bazi forróság volt és nagyon a vízben ülve lehetett csak kibírni.
Idére ezt a kisebb strandot rendbe tetteék-vagy legalábbis megpróbálták...
Lettek napágyak és ernyők a víztől kb 20 cm-re... a bár is üzemelt, de azene viszont őrült hangerővel szólt..
 Ez a kis s strand a parti út mellett a lepetenai komp előtt található, idén már neve is volt: Nazive Plaze

Az ágyak fizetősek, de kimondottan jók.

Itt is befutott több nagy tengerjáró hajó, valszeg a víz a fjordban rettenet mély lehet

Este a szállodánk éttermében vacsoráztunk, nagyon jól főznek.

Utolsó napunkon délben jöttünk ela szállodából és Buljarica strandjára mentünk. Itt töltöttük estig a napot. 3/4 7-kor indultunka  reptérre-eléggé fájó szívvel. Mivel az autóban volt mindenünk és a strandon le is tudtunk zuhanyozni, így ez sem okozott különösebb nehézséget. Az viszont igen, hogy  a reptérre indultunk :(

A reptérre érve most megtaláltuk a sorompót ahol be kell menni a parkolóba, A Surprice pultjánál pesrze nem volt senki, visszamentünka  kocsihoz és ott vártunk. időnk, mint  a tenger.... mivel volt netünk, így nem is unatkoztunk.
A podgoricai géphez a Budapestre utazóknak (esti gép21. 30-es indulás) elég 20 órára reptérre kijönni, mert hiába nem volt feladott csomagunk, be sem mehettünk. Kicsike reptér, csak annyi utas fér be ahány gép épp indul. A beszállókártyák leolvasásakor adnak prioritys matricát is a bőröndre, illetve innen állsz sorba az útlevél-ellenőrzéshez...ezért sem tudnak beengedni, illetve ahogy átérsz az útlevélkezelésről, azonnal a biztonsági átvilágításhoz érsz... A vizet nem kidobatták, hanem kapott egy kibélelt tepsit és átengedték.
bent csak pár ülőhely van, illetve talán 1 vendéglátó egység és egy kicsike duty free. Persze Wc is 1-1...
ja és a mobil beszállókártyát elfogadják-annak ellenére, hogy a WizzAir oldalán nem ez van...

A Surpricehoz gond nélkül és időt sem veszítve vittük vissza az autót...a  srác rámköszönt az autónál . Mivel full biztosításunk volt, így a kocsira rá sem nézett. adtuk a  kulcsot és már mentek is kifelé a reptéri parkolóból...

A budapesti gép mivel Pestről sem késett, így most ide is késés nélkül érkezett és pontosan értünk Budapestre.