2015. november 8., vasárnap

Eilat strandolás 2. nap

Korán keltünk-szerintem kialudtuk magunkat, meg ugye eggyel több óra van, mint otthon :)
Reggeli 7 órától van 10-ig. Valamivel 7 után értünk le és bőségeset reggeliztünk. Izraeli konyha volt, kóser certifikáttal a falon. Nagyon ízlett.Forró péksütik, forró bagettek. Nem volt szalámi-nekem nem is hiányzott-de volt nagyon sok féle sajt, zöldségek, saláták, halak. Sült lepények, datolyával töltött rétesek, pizzaszerű sütik, leveles tészták, kávé-tea, narancslé. Műzlik, lekvárok. Tojás sütve-főzve. Felsorolni sem tudom:) Azt tudom, hogy most is megenném .)

Majd átbattyogtunk a  Shalom Plazan és a túloldalon kellett 8-re menni a kocsinkért, amit előre itthonról a neten béreltem.
Az ő táblájuktól nem tudtam aludni, mert bevilágított a fénye a szobába, míg el nem húztam a függönyt :)
A bénázás kutya fasza volt hozzájuk képest. A Thrifty-Dollar irodától béreltem autót. A csaj semmit nem tudott, mindent tőlem kérdezgetett.
az autó ára:
-95 euro 4 napra
-32 euro a biztosítás
-50 USD az áfa, amit utólag kellett fizetni
-a kártyán 1000 USD zárolás történt, november 8-december 5-ig legkésőbb.

Kb fél óra alatt meg is kaptuk a kocsit. Suzuki Altot béreltem és fizettem, de Hyundai Accentet kaptunk automata váltóval. Király.A kocsiban 10500 km volt, idei évjáratú, nem lestrapált.  Nagyon szép állapotú kocsit kaptunk, dohányzás tiltva van az ő autóiknál.
Pikk pakk miénk a kocsi. Be is pakoltunk-tele a tank, majd így kell visszavinni-és indulás valamerre, mondjuk a  csodálatosan hívogató Vörös-tengerre:)
 A Dekel Beachre mentünk. Itt  a napágyakért és a székekért kell fizetni. A parton való döglésért nem, a belépés ingyenes. Az ágy 12 sékel, az szék 6 sékel, amúgy ez érvényes Eilat területén minden beachre.
Nagyon kellemes idő volt, az egész napot (már ami napsütéses itt 16 óráig-itt töltöttük.
Van egy bár/kajálda rész is, ahol kellemes zene szól a városinál nem drágább árakért ehetünk, ihatunk.





tengeri sün telepekre hívja fel a figyelmet ez a tábla. jogosan, nagyon sok van a parthoz nagyon közel.










 strandolás után a városban csatangoltunk.
Eilat Art Gallery, az Eilat Museum előtt












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Indulunk a Maldív-szigetekre 2.

 Bécsből időben indultunk nagy géppel B788-Dreamlinerrel repültük a Bécs-Doha távot. Hamar ott is voltunk: 4 óra 50 percet tartott az út. Vo...