2015. szeptember 8., kedd

BARI, Polignano al Mare, MATERA, Alberobello, TROPEA- Olaszország 2015. szeptember

Nagyon olcsó pénzért láttam repülőjegyet a Wizz Air oldalán. Bár még olcsóbb is lehetne, ha 2 nappal ezelőtti akcióban vettem volna meg, de úgy látszik lassú voltam, keltett 2 nap, hogy eldöntsem, akarok-e menni: így
16000 Ft/ fő áron Budapest/Bari útvonalon jövő (2015)szeptemberére. Meg is vettem 41360 Ft-ot fizettem, igaz egy nagy poggyászt vettem bele, 32 kg lehet-bőven elég lesz kettőnknek (hármunknak + a kézi hátizsákok). Időközben kiderült, hogy nem 2-en, hanem mégis 3-an mennék. repjegy még nincs :( azóta drága lett, de mivel időm van bőven, így kivárom. Ha nem, akkor meg megveszem a drágább áron is. Ez van.
(2014. szeptember 20)

kép forrása: calabriatours.org Város a sziklák felett
Na ennek nem tudtam ellenállni, főleg, hogy Tropea képei elvarázsoltak.
Először azt gondoltam, hogy ilyen hely nincs a Földön, aztán meg ez itt van Európában ? Mi több Olaszországban?
Terv:
Bariba repülni, majd  ott a bérautót felvenni és bejárni a  környéket, persze strandolásé a főszerep, 2-3 szállással összesen 10 nap.

Program:

1. nap megérkezés Bariba, autó felvétele  indulás Polignano a Mare-ba és szállás is itt:  http://www.fioredimare.it/

 B&B Fiore di Mare GPS kordinátái:N 040° 59.747, E 17° 13.246 

a www.booking.com oldalon foglalva, fizetni érkezéskor kell, 16 euroval lemondható és Polignano a Mare központjában van.

Első nap  útvonala: Bari -Polignano 36,8 km-33 perc

2.nap
Bari-Polignano al Mare-Monopoli-Ostuni-Alberobello-Locorotondndo-Matera

 Matera térkép
 
 2-3. nap
Gulietta nei Sassi-Matera , 2 éjre

Második nap 102 km

4. nap
Matera-Tropea 313 km, cca: 5-6 óra
zárójelben jegyzem meg, hogy mi mindig eltévedünk, lehet nekünk 8 lesz :D

a többi  (5éj)  Tropeában vagy a környéken.

Tropea szállás 5 éjre reggelivel, wifivel, parkolással-Oldwell Hotel

Sok a  látnivaló, bár csak 4 nap netto lesz és arra kizárólag has süttetés a program....
Tropea-Capo Vaticano

Tropea-Pizzo Calabro

Tropea-Scilla




9. napon indulás hazafelé:
Visszafelé 1 éj Bari: Saint Nicolas Plaza Bari
Tropea-Bari


10. nap
Bari szállás: Saint Nicolas Plaza, Bari


Költségek 10 napra, 3 főre:
WizzAir repülőjegyek, többféle időpontban véve, hol akcióban, hol DC tagsággal...

Repülőjegyek: 66300 Ft/3 főre 1 nagy feladott 32 kg-os csomaggal + 3 kis ingyenes kézi
Polignano a Mare 80 euro/1 éj szállás reggelivel, parkolással B&B Fiori di Mare
Matera 2 éj szállás reggelivel/parkolással 140 euro/2éj Gulietta Nei Sassi
Tropea Oldwell Hotel 295 euro/5 éj reggelivel, parkolással-közvetlen a csodás tropeai tengerparton
Bari 72 Euro/reggelivel 1 éj visszafelé, parkolással Saint Nicolas Plaza
Autóbérlés 10 napra 83000 Ft  a WizzAir honlapján.biztosítással, amit előre fizettem-második sofőrrel-kaució a helyszínen kiderül, melyi kopciót választom


2014. szeptember 21.
Írtak a szállásadók, hogy mikor érkezünk:)
Írtam, hogy nem ma vagy holnap hanem jövő évben :)
Jaj, elnézést is kértek :)
Kis ügyik:)

2014. október 2.

Kellene még egy jegy Bariba, de ami most van az 40000 Ft csomaggal/fő. Szóval kivárok,ennyiért nagyon sok.

2014. november 26. szerda
A mai Wizzair-es akcióban beszereztem egy jegyet-sajna nem tagságival- 11692,- Ft-ért odafelé-anyunak.

 2015. május 31.
Ma csak kiváncsiságból benéztem a Wizz oldalára: mennyi a jegy szeptembe 30-ra Bariból? Hát meg is vettem: 40 euro volt 1 útra. Nem olcsó, de sokkal kevesebb, mint amennyi eddig lett volna: 70 euro volt utoljára, a 20 %-os akcióban pedig 60 euro... szóval ez is megvan :)
De ilyen többet nem lesz: 1 útra 3 főnek 3 foglalási száma is van, sőt azóta klubtag is vagyok megint:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...