2015. szeptember 7., hétfő

Lago Maggiore

A Wizz akciójában vettem jegyet, 2 főre 11000 Ft.ért. Vagy megyünk vagy nem-úgy voltam vele, akkor is megveszem ezt! Sokára lesz....
Eddig rá sem néztem, agyam sem volt hozzá: ráadásul 6 nyaralást szervezek épp-én sem vagyok normális :)
Valamit ennél-valamit annál... ez most itt olcsóbb... az meg ott lett sokkal jobb áron... szóval így megy ez, nagyüzem van.:) Imádom:)

Milánó Malpensara repülünk, egy augusztusi kedd reggelen érünk oda (csütörtök este pedig haza) és autót bérelve lesz 3 teljes napunk a tóra. Hogy Milánó belefér-e? Nem tudom. Egyenlőre nem tervezem, mert ide is vissza kell menni és majd akkor-nyáron most csak ez a 3 nap jut nekünk.

Terv 3 napra

a 3. nap lehet más is, időjárástól kedvtől fog függni.

Stresaban alszunk 2 éjszakát és innen kirándulunk: Borromeo-szigetek: Isola Bella,Isola dei Pascatori; Monte Mottarone-felvonóval,

 Majd 2. nap Locarnoig (Svájc) elmegyünk-persze az időtől is függ. Strandolni is jó lenne, elvileg nyár lesz :)

Majd utolsó nap hazafeléVerbania-ból komppalát Laveno-Mombello-ba és ott felvonózás és este 8-ra a reptérre, majd haza.

Ez az út elnapolva, Wizz Air járattörlés miatt. Folyt. köv...legközelebb...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...