2019. május 20., hétfő

Irány Parga -4.

Kalambakában aludtunk, és a reggeli után ami nagyon szuper volt Parga felé vettük az irányt.
A Meteóráktól indulva egy nagyon hegyes vidékre jutottunk és sok kanyar után végre kijutottunk az autópályára. Mondjuk a táj lenyűgöző volt  a havas hegycsúcsokkal...





Amikor kiértünk az autópályára akkor a tempónk is felgyorsult kicsit. Ennyi alagutat a világon sehol nem láttunk még és volt közötte 5-6 km-es is!
Autópályadíjat a kapuknál kell fizetni, eléggé sűrün.

Pargára leérve a napocska is kisütött és meleg lett nagyon.
Korán érkeztünk és még a szállásra nem tudtunk menni, meg nagyon nem is akartam, azért megnéztük, és dühösen tapasztaltam, hogy hiába állítják, hogy van parkolójuk, hát nem volt... ja hogy az előtte lévő helyek (a városé) ha van hely akkor oda lehet állni, ha nincs akkor sehová, mert kb ez volt itt a helyzet... :( Majdnem ott  a helyszínen átfoglaltam máshová.. a szállás nagyon jó helyen van és tetszett is, szóval nagyon bántam volna, de mikor az autót nem tudod elhagyni az eléggé dühítő...
A kanyarban a város kukái mellett volt egy kis szabad hely és mivel jó sofőröm volt, beállt egy eléggé béna helyre. Ha kell, hát itt maradunk akár 2 napig is, és a csomagokkal lesétáltunk a  hotelhez.
megkaptuk a szobát és felmentünk, közben az erkélyről láttam, hogy megüresedett egy hely, és gyorsan lementünk,a  Barna pedig elment az autóért. Így lett szuper helyünk is.
A központban minden van, pár lépés a boltok, fagyizók, kocsmák és éttermek, kajáldák. A kikötő is kb 5 perc laza sétával elérhető a Paradise Hoteltől. A szálloda nagyon tiszta és modern volt, a reggeli svédasztalos. A szobában volt hűtőszekrény is, ami jól jött az innivalóknak! Külön öröm az udvarban a kis kert a  citromfák alatti kis medence, körben a napágyakkal. A reggelit is itt fogyasztottuk el és az is szuper volt!











Kilátás a szobánkból



















4 megjegyzés:

  1. Ez a parkolós dolog tipikus, minden szállás beleírja, hogy van parkoló, ha az utcán csak egy hely is van. Szóval én mindig abból indulok ki, hogy nincs, hanem csak az van, amit találunk.
    Egyre jobban fényképezel!!!! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Én ezeket a szàllásokat kerülöm, mert tudom, hogy ez nagy problèma.lehet..de làtod mégis néha bele futok és valahogy meg kell oldani... ahol lehet ezt előre megkérdezem..volt hogy emiatt lemondtam a szallást mèg időben..

    VálaszTörlés
  3. Melyik kép tetszik? Vagy egyre jobb a telefonom :)

    VálaszTörlés
  4. :-) több is :-) Én telefonnal nem fotózok, csak arra, amiket elküldök azonnal ismerősöknek, de azután törlöm is, az enyém vacak képeket csinál.
    Mi ennyire nem foglalkozunk a parkolóval, lesz ahgy lesz alapon állunk hozzá.

    VálaszTörlés

Thoddo -9.

 A dhoni Ukulhasra pontosan érkezett -nem kell korán kimenni elég 15 perccel indulás előtt. A szállásunról kisautóval kivitték a csomagokat,...