2020. február 11., kedd

39. Mekong Delta kirándulás -23.napunk

A második saigoni napunkon megint nagyon korán keltünk, mert programunk volt és időre jöttek értünk.
A túrát még itthonról foglaltam a Mekong Deltához, a getyourguide oldalon.
A képek alapján eléggé érdekesnek tűnt.
Pontosan jöttek értünk, korrekt volt az idegenvezetés és a társaság is.

Reggeli után a recepción vártunk a megadott időben, pontosan jöttek. Amúgy az egész vietnámi útunk alatt attól kaptunk agybajt, hogy akár 30-40 perccel is korábban jöttek értünk-később soha.
Azért egy hajnali indulásnál fél óra 40 perc nagyon sok..
 a mi szállodánk a District 1-ben volt-így eljött értünk  a busz,a  többieknek az irodához kellett menniük, így mi voltunk akik elsőnek szálltak fel a buszra.

Majdnem 3 óra buszozás után- egy fél órás megállóval - eljutottunk a Vinh Trang Pagodához. A buszból kiszállva iszonyatos meleg volt kint, és a pagodákat és hatalmas buddha szobrokat mi hamar letudtuk.

Innen még egy 3/4 órát buszoztunk és hajóra szálltunka  Mekong zavaros vízére...ja és eléggé hullámzott..

rózsaalmafa

papaya

Itt aTortoise Islandre mentünk ahol mindenféle gyümölcstermesztés folyik. sokféle gyümölcsből kaptunk kostolót, lehetőség volt gyümölcsvásárlásra is.

Dél-Vietnámi táncos zenés kis folklór is tartozott a gyümölcsevéshez is :)

Majd innen szintén hajóra szálltunk egy kókuszcukor termesztő/készítő szigetre mentünk..

Aztán a golfkocsikkal elvittek bennünket egy másik helyre ahol a hátső kertből indultak a csónakok a pálmafák alatt. Itt következett az épp eléggé instabil csónakokon a hajózás..

Itt újra kiszálltunk és ebéd előtt egy méz előállító szigetre mentünk... isteni mézet és gyömbért kóstolhattunk, lehetőség volt vásárlásra is.

Ebéd után kaptunk 1,5 órát ejtőzni itt a szigeten. biciklizni is lehetett volna, de 38 fokban mi nem éltünk vele, a mekong parton ültünk és bámultuk a forgalmat.
 Majd újra hajóba szálltunk és a behütőtt kökuszdió várt ránk, azt hajókázva elfogyasztottuk ..
Innen pedig a buszba szálltunk és 3 óra buszozás után visszatértünk Saigonba..
szóltam az idegenvezetőnek, hogy nem mennénk szállodánkba, hanem a Ben Than Marketnél kiszállnánk-így egy utat és sok km-t és rengeteg időt megspóroltunk ezzel.