2019. november 1., péntek

Barcelona és Fuerteventura ;) egy novemberi kiruccanáshoz-1.

Nem bírtam magammal-így szó szerint és a WizzAir pontjaim is lejártak volna október elején-el kellett költeni...
Spanyolország mindig nyerő-bárhová és bármikor.
Időnk viszont véges... na de akkor hová és csak pár napra? Így 6 napból megvagyunk :)


-WizzAir pontokból vettem Budapest-Barcelona jegyeket, prioval; reggeli gép, korán érkezünk

-Szállás 1 éjre Hotel Roma Reial a Placa Reialon, 50 Euro/2 főre reggelivel-szerintem korrekt ár a Rambla mellett, közel mindenhez, lesz 1,5 napunk Barcelonára

-Majd másnap (1,5 nap után BCN reptérről repülünk el Fuerteventurára :) Ha már lúd legyen kövér.. Ryanairnél vettem a jegyeket, priorityvel, itt lesz 4 éjszakánk és 4 teljes napunk :) még jó, hogy régóta Lanzarote-ra akarok menni... hm.. hát ide volt 1xübb...szállást foglaltam FP ellátással egy medencés, apartmanházban: ITT szállás Fuerteventura

-Autóbérlés az autoreisen.es oldalon. Nincsen előrefizetés és nem kell majd depozit sem: 73+8 Euroba kerül majd az autó 4 napra.

-szombaton vissza Fuerteventuráról Barcelonába és csak a reptérig jutunk. Elvileg éjfélkor szállunk le BCN-en, a  gépünk WizzAirrel haza pedig reggel 9.20-kor indul, ergo a reptéren célszerű lenni 7-kor. Csövezünk éjszaka reptéren, még ilyet úgysem csináltunk :)

majd mesélem :)






4 megjegyzés:

  1. Nagyon remëlem, hogy úgy lesz ahogy van :) tudod mennyire Lanzarote..de ez épp nem az ;)

    VálaszTörlés
  2. Nem az, de klassz...szerintem tényleg szuper lesz. Ildi volt tavalyelőtt, csak épp a dűnéken kívül nem néztek meg semmit :)) Azóta egy csomó élménybeszámolót láttam majmon, és mennék én is, simán!

    VálaszTörlés
  3. Akkor jó :) a dűnéken kívűl is van.pár dolog ott:) remélem meleg is lesz erre a röpke 4 napra :)

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...