2019. november 4., hétfő

Megérkeztünk Barcelonába -2.

 Hajnali fél 2-kor szemerkélő esőben indultunk Budapestre.
Sima útunk volt, a forgalom az M7-esen a 0-hoz konvergált.
Mégis több, mint 3 óra kellett mire a a szokásos parkolónkból a reptérre jutottunk.
Persze itt már szakadt az eső...
A szekun meglepően hamar àtjutottunk, és az idő is elröppent mire kiírták a kaput: A17.
Nem a szokásos lejárónál kellett lemenni, hanem előrébb..mint kiderült àtépítik a terminált-megint- és a szakadó esőbrn fedél nélkül kellett a géphez kimenni...mondhatom szarrá áztunk...
Ráadásul csak az első lépcsőnek volt fedele..hm..

Lassan telt a gèp, mégis tele lettünk és pontosan indultunk..a pilóta köszöntötte az utasokat, közölte, hogy egy új A321 Neoval utazunk  és szerintem mi elaludtunk..Arra már nem emlékszem, hogy  felszálltunk...de biztosan így volt, mert 8 óra után ébredtem fel, amikor a kapitány bemondta, hogy hamarosan landolunk Barcelona repterén.
A gépből már azt hittem, hogy soha nem fogunk kiszállni, mire bemondták, hogy csápra álltunk és csak az első ajtónál lesz kiszállás..
Illetve mindenki kapcsolja ki a mobil eszközeit, mert már tankolják a gépet..hm.. tele utasokkal? Ez így ok??

Oda, annál a kapun jöttünk ki ahol a hazaút utasai készültek beszállni..nekik kellett odébb állni, hogy mi ki tudjuk jutni. Már látom, hogy barcelonában itt nincs bsuzozás és így fogunk jönni Fuerteventuráról éjszaka-így nem kell aggódnom, hogy ne menjünk ki a terminálból...

De mivel mi nem siettünk sehová, és 8.40 volt még csak, így megnéztük hová fogunk érkezni majd Fuerteventuráról és nem kell majd kimennünk a reptérről..
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Újra Ázsiába utazunk: Thaiföld és Laosz -1.

 Újra Ázsiába vesszük az irányt, szeretett Bangkokunkban érkezünk egy közvetlen járattal, az EVA Air közvetlen járatával Bécsből indulva.  A...