2019. október 2., szerda

Hazautazás napja-autóleadás -19.

Korán keltünk nagyon-szuper volt aludni, nagyon jól tudtam volna még aludni itt. szuper ágy és nyitott nagy ablak mögöttem :) hhm..

A reggeliről lemaradtunk, mert fél 8-tól lett volna, mi pedig negyed 7-kor ébresztettük a recepciós-aki mialatt kipakoltunk a szobákból és lecuccoltunk- visszaaludt. Horkolva hagytuk ott. A pultra tettük a kulcsokat.

Fél 7 után indultunka  reptérre és láss csodát sikerült eléggé egyszerűen visszavinni a kocsikat-pedig mikor elhoztuk nem annak látszott :)
Azt tudtuk, hogy nem lesz senki a helyszínen és csak be kell majd dobnunk az autó kulcsait a dobozba-és így is volt. Hely nem volt elég üres a Locautónak-így a mellette levő noleggiare helyére álltunk be.
A bőröndöket kiapkoltuk, körbefotóztam az autót-még csak karcot sem ejtettünk rajta- és a kulcsot bedobtuk a parkolóház irodájánál lévő dobozba. Majd várjuk a legjobbakat. (pontosan 7 nappal a kocsi visszavitele után oldották a zárolást a hitelkártyámon)

Majd elindultunk át a terminálba a felüljáró alatt-több börönddel nem is volt olyan egyszerű ezt kivitelezni.
A terminálba kb 10 perc sétával jutottunk.

Itta  kijelzőkön még nem lehetett becsekkolni a pultoknál, várni kellett erre is. Már negyed 8 is elmúlt mire kiírták. Közben rákerestem a BUD.hu honlapjára, hogy a gép elindult-e, mert ha nem akkor várhatjuk, de szerencsére kb 10 perc későbbi indulással felszállt. Juj de jó nem fogunk késni.
Aztán a monitoron kiírták hol lehet leadni a csomagkat: ez 3 pult volt a Ryanair budapesti járatára-de  csak egynél álltak asorba, és az első sorból léptek tovább, ha valahonnan elment valaki. Én gondoltam, ezt nem így kell-meg amúgy is mi voltunk itt legkorábban, most meg álljaka  sor végére? Hogyne..
elindultama  pultok felé és milyen jól tettem.. a földi kiszolgáló személyzetből végre leesett, hogy nem 1 sorban kellen állni, hanem 3-ban épp gyorsabb is lenne, meg nem elnne hatalams kígyozó sor ebből- és én értem az egyik elsőnek oda :) Majd megtanulják, hogy ha 3 helyen lehet csekkolni, akkor 3 helyen állunk sorba :)
Pikk pakk leadtam  a csomagot-csak ezzel állítottam oda, más nem volt nálam, a kéziböröndömet le ne mérjék :)

Majd bementünk és vártunk a sorunkra, egy kávé és croissant ellfogyasztása mellett búcsúztunk Szardíniától.





 Észak felé indultunk, majd átrepültünk az olasz csizmán, és közben elértük Horvátországot, a Kornati-szigeteket pedig felülről csodálhattuk.




Szép volt, jó volt.
Visszajövünk.

Azóta itthon  kb megfagyunk :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...