2018. október 14., vasárnap

Budapest-tour-családilag

Kirándulni támadt kedvem.
Na meg a csodaszép ősznyári  :) napon nem a szobában akartam punnyadni, illetve az első szabad napunk volt nyár óta, illetve tavasz óta...
Irány Budapest: persze összekötve a hasznosat a kellemessel.
Jelszó: temérdek idő, ráérés, nem sietés-ezekkel  indultunk útnak anyuval ketten :) a tesómékhoz.

Terv: séta a szabadban vagy ismerkedjünk Budapesttel avagy legyünk együtt.

Persze a víz mindig vonzó, főleg ha valaki a szomszédban is lakik-sőt ha rekord kicsi Duna-vízállás is kilátásban van aznapra.
Anyu szerint ő még nem látott ilyet, aztán másnap olvasom, hogy 70 éves rekord dőlt meg: nem volt még ilyen tartósan ilyen alacsony a duna Budapestnél. Már a hajózást veszélyezteti.
Vannak a folyami hajók-ezek a lapos, hosszú szálloda hajók-amelynek utasait már hetek óta Pozsonyig tudják hajóztatni, onnan buszoztatják őket Budapestre várost nézni. Mivel a szállásuk estére a hajón lenne-de ugye a hajó Pozsonyban ragadt-szállás pedig nincsen elég itt Budapesten hm...
szóval lutri mostanában ez az ipar...

Jártunk  a Halászbástyánál, a Mátyás-templomnál: ki vagyok akadva, hogy a templomba nem lehet ingyen bemenni-csak 1500 Ft-os belépő megfizetésével. Mondtam is  a nőnek, hogy még a Szent Péter Székesegyházba Rómába is ingyen lehet bemenni... bár ahogy kinézett mondhattam neki bármit, sütött róla az értelem...
Minden esetre nagy élmény volt a Margit híd alá lemenni és az ártérben bóklászni.
A szokatlan októberi meleg: 24 fok pedig még különösebb-bár én nem bánom :)






a gyerek is rajta van a képen :)








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...