2018. szeptember 26., szerda

Portugália -Lisszabon 1.

A gépünk Budapestről viszonylag időben indult -boarding után a pilóta 13.5 perces résidőt jelentett..ennyivel később indultunk, de nem késtünk. Nagy a ráhagyás a menetrendben-mondta ő..az út Budapest -Lisszabon között 3 óra 10 perc volt.
Lisszabonban 1 órával kevesebb van a mi időnkhöz képest.
Csak kézipoggyászunk volt, így hamar kijutottunk a reptérről, illetve hamar megtaláltuk a Sixt pultját.
Segítőkész ügyintéző, gyors papirmunka, még gyorsabb autófelvétel.
Az autót az economybookings.com-on foglaltam, a biztosítást is ott kötöttem. Nem akadékoskodott, nem akart ránk tukmálni más biztosítást. Kérdezte hogy akarom az autót mondtam full-full tankkal.
Renault Capturt béreltem azt is kaptunk.
22000 km-el vettük fel.
Kértem Via Verde kütyüt az autópálya-használathoz.
348 és 75 Eurot zároltak.
Az autó felvétele után elindultunk Olaiasban lévő szállodánkhoz, ahová kb 15 percen belül el is jutottunk..
A metró a szálloda mellett àll meg kb 100 mre. Ez a piros metró vonala.
Az autót egy itt dolgozó el is vitte a garázsba, kaptunk róla egy papirt. Majd csak szombat reggel vesszük elő legközelebb, amikor átköltözünk Sintrába...

a jegy automata

Olaias metromegálló :)

Becsekkoltunk a szállodába..kifizettünk amit kell és a 14.emeleten kaptunk szobát. A kilátás őpazar a Vasco da Gama hidat is látjuk.

Már fél 10 van és nagyon meleg. A szálloda melletti élelmiszer üzlet 21 órakor bezárt :(

Kerestünk valami étkezési lehetőséget: a szálloda mellett van egy all you can it éttrem. 9.5 a vacsora/fő innivaló nélkül. Minden van: a sushitól a tintahalig, a rákok stb..én is tudtam mit enni.
Aztán szó szerint zuhany után bezuhantunk az ágyba.
Reggelig meg sem mozdultunk.
Rövid volt az éjszaka..
ezzel tájékozódtunk. Lisszabon metrótérképeKép forrása: google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...