2018. szeptember 2., vasárnap

Isztambul..ohh oh Isztambul...

Megint megyünk Isztambulba.Pedig nem gondoltam volna, hogy idén is eljutunk. Megint csak 2 egész nap jut rá, de sebaj.
Ezt kapjuk/kaptuk Karácsonyra anyutól :) nem mondtam ellent, bár kissé ellenálltam, de nem sokáig.
Meg ugye már időben sem nagyon fér bele nekem, így is eléggé késői ez:
november 30-december 3-ig egy hétvége.
Szállást csak Kadiköybe foglaltam: Hotel Zirve-be a legjobb hely Isztambulban: Időnk legnagyobb részét az ázsiai oldalon fogjuk eltölteni az már biztos, ha át ismegyünk Sultanahmetbe legfeljebb egy röpke délelőttre.
Sokan megyünk megint :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kappadókia és Antalya szeptember végén -1.Tervezés

 Szeptember végén újra Kappadókiába utazunk-sok év után 2010-ben jártunk itt-most saját szervezésben térünk vissza ahogy legjobban szeretünk...