2018. április 7., szombat

Amszterdam-megérkeztünk

A gépünk Budapestről 20.30-kor szállt fel 19.50 helyett.
A csomagokat a kapuban nézték de a  gurulósokat leadni sem kellett.
A késés ellenére a megadott időben érkeztünk Amszterdam központi repterére a Shipholra. A reptérről eljutás a hotelünktől  pontos leírást kaptunk. Nagyon hamar megtaláltuk a buszmegàllót. Az A9-A13 megállóknál több hotel működteti ingyenes shuttle buszt-a világ legjobb ötlete és nem mellesleg hasznos a vendégnek.
Jött a buszunk-mielőtt felszálltunk volna-a sofőrtől kérdeztem, hogy jó-e ez...mondta, hogy a 2.megálló lesz :)
Mielőtt elindultunk vártunk pár percet-beszélgetett velünk, honnan jöttünk:) megtudta, hogy magyarok vagyunk és gyorsan elmesélte, hogy az első munkahelyén egy karibi hajón találkozott magyarokkal. Ja és szép az anyukám :) persze először a nővéremnek mondta :)) és indultunk is..


A busz a szállodánk közvetlen bejáratában tett le.


Bementünk, pikk pakk becsekkoltunk. Azt nem is mondtam, hogy majdnem megfőttünk- èjjel 23 órakor közel 18 fokot mutatott a hőmérő....
A szobánkat megkaptunk, a földszinten vagyunk. Reggeli hajnali 4 és 12 óra között van.
Gyors zuhany és alszunk..persze hajnalig forgolódtunk..aztán reggel 8-kor én ébredtem először...nesze neked hajnali indulás Keukenhofba : D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...