2018. március 10., szombat

Amszterdam- terveztem

Végre eljutunk Amszterdamba!
Ide is -hová nem :D- régóta terveztem, de ez az időszak az mikortól már hétvégeken is kemény munka van és nem tudunk menni sehová...
Az idén a Húsvét korán lesz, így április első hétvégéje ami ezutàn az ünnep után esik az első és utolsó lehetőség nekünk megejteni egy röpke Amszterdam tripet...
Ja és egyhez az is kellett, hogy aznap vegyek alapáron jegyet az easyjetnél-2017.november 9-én- amikor megnyitotta a tavaszi szektorai foglalási lehetőségeit-persze a legolcsóbban.
15000 Ft/ fő áron vettem meg a retúr jegyeket közvetlen Budapestről Amszterdam Schiphol repterére. Na ezzel az olcsóságnak vége is lett :(.
Mikor elkezdtem szállást keresni az időpontunkra, hátrahőkölve riadtam vissza: Izrael ezekhez az árakhoz képest kismiska volt :(.
Az autóbérlést elvetettem.
A szállásunk a Schiphol reptér közvetlen szomszédságában az Ibis Hotel Amsterdam Schiphol lesz...3 éjre 3 felnőttnek 446 euro reggeli nèlkül.
Aztán mégis hozzàvágtam a reggelit is, mert gondolom minden ilyen drága, így 3 reggelivel-3x17x3=153 euroval még megdobta a szállás árát.
Tehát 599 euro lett 3 fönek 3 éjre 3 reggelivel a szállásunk.
Lehet a városban lett volna valami többágyas hostel, de ez nálunk szóba sem jöhet...

Meg a Schiphol reptér amúgy is egy jó reptér, szinte egy pláza :) szerintem egy nagyon jól kitáblázott és tájékoztató feliratokkal ellátott reptér...

A szállás hajnali 4- ingyenes shutlle buszokat üzemeltet a reptér és a szállás irányába hajnali 4 és éjjel 1.30 között 15-20 percenként. A reptér 10-12 perc ezzel  busszal-és ez a busz megy a szállásunk melletti másik Ibis szállodába. A reptérről odafelé az az 1. megálló.

A program a következő:
1. napunkon későn 22 óra után landol a gép AMS-en. Igy kb 23 óra után lesz mire a szállásra vergődünk-11-re a szálláson voltunk, úgy hogy a gèpünk BUD-ról késve indult 40 perccel....
2. napra vettem meg a keukenhofi belépőket a reptérről induló transzferbuszokkal
3. Egész nap Amszterdam felfedezése:
-Heineken Experience (21euro a belépő előre megvéve: 18) kaptunk Hop on kedvezményt: -2 euro...
-Hop on hop off busz+ hajó a legolcsóbb 28 Euro/fő /24 óra.
A többi szabadon választott :)
És még nem ettünk semmit...
Szerintem igazi sokkot majd ott fogunk kapni :D.
4. nap hajnalban 7-kor indul a repcsink haza, ez a nap semmire sem jó, mint a legelső.
Így lesz 2 egész nálunk Amszterdamra, az árakat tekintve bőven elég is .

6 megjegyzés:

  1. Hú, bakker, ez bruti! Az oké, h Párizs, meg London, meg Barcelona nem olcsó szállásilag, de Amszterdamról fogalmam sem volt...

    VálaszTörlés
  2. Nekem se :D pofáraasés magas fokon 😂😂

    VálaszTörlés
  3. Szia Krisztina! Én ugyan már régen voltam Amszterdamban, így az árakra nem emlékszem, de arra igen, hogy volt egy Amszterdamos indexes fórum és ott sok hasznosat olvastam. Főleg a közlekedésről, hogy hogyan kell a jegyet lyukasztani. Hány csíkot stb... Amit ne hagyjatok ki: Ellenállási múzeum! Annyira nagyon jó, interaktív múzeum, nagyon érdemes! Pedig én egyáltalán nem vagyok múzeum párti de ez ott van. :) Többek közt van olyan, hogy becsengetsz egy házba mert te vagy menekült és hallod, amit mondanak neked. stb... Mi anno vettünk Amszterdam Cardot, azzal sokat spóroltunk. Tetszeni fog! :) /Mi anno egy magyar családtól vettünk ki szobát, ott voltak ők is a házban, mi is, adtak reggelit is/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippeket! :)
      Én 1000 éve Indexes vafyok, én nem találtam meg a fórumot erről a témáról. Az utaza.info viszont hasznos .Egy napunk lesz csak a hétfői nap, nem tudom mi fér bele. Tömegközlekedés csak a reptéri vonat a Centralig és vissza.

      Törlés
  4. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9001633. Itt az Amszterdamos fórum. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Én valamit nagyon elnéztem..

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...