2016. szeptember 28., szerda

11. Dubai- Burj Khalifa és a Jumeirah Beach

Mára a Burj Khalifa látogatása volt tervezve.
Mi ketten autóval mentünk, a többiek taxival.
Az autót a Dubai Mall Fashion Avenue Parkolójában tettük le,

az alacsonyabb szinteken a parkolószintek le vannak zárva, a P5-ön volt először szabad hely.
2 emeletet lejebb menni és visszajönni már ott is voltunk. Tényleg ez viszonylag közelebb volt a Khalifa bejáratához.(At the Top)
 Jegyvásárlás előre a neten
 Még itthonról vettem meg a jegyeket neten, előre. 124-125 emeletet látogatjuk meg, a jegy ára 125 AED/fő.
 A QR kódot kellett kinyomtatva vinni és majd ott az automatából kinyomtatni a jegyeket. Én semmilyen automatát nem találtam, a pénztárba vittem a jegyeket és azonnal kaptam a 6 jegyet.
 30 nappal előre lehet jegyet venni és 17.30-tól a díj magasabb. Mi 10 órára mentünk, jók voltak a látási viszonyok:)
A Burj Khalifa bejárata: At the Top




liftben


A 124 emeletre kevesebb, mint 30 mp alatt visz az elsőtétített és fényben villogó, zárt lift. Wifi van az egész Burj Khalifaban.
A kilátás fantasztikus, mi több eléggé szédítő, főleg a félig nyitott részen. Hát még ha felfelé nézel :)












Ez a program nekem nem ért  többet, mint 1,5 órát, ebből 35 perc volt, hogy kikepesztettünk a parkolóba és kijutottunk a Dubai Mallból.
Irány a Jumairah Beach. Itt vagyunk és még ne isláttam csak messziről a Burj Al arab-ot.
Strandolni is akartunk végre, itt tesszük a Jumeirah Public Beachen. Az Open Beach le van zárva talán már 2 éve-majd visszatérek, ha megnyitják. nekem sokat levont a strandolás hiánya, 1-1 napot el tudtam volna lenni strandokon...ha lett volna megfelelő.
Itt csodaszép a tenger, hatalmas hullámok és nincsenek bérlehető ágyak és ernyők emberi áron...
Kár.












Sajnos 3 órát tudtunk lenni, majd irány haza és megyünk sivatagi túrára. Kár volt itthagyni a vizet, a strandot. Autót a parkolóban hagytuk, ahol 5 AED-t fizettünk a parkolásért. Hideg innivalót vittünk magunkkal a strandra-meg törölközőt. El tudtunk volna  lenni pár órát. Nagy hiba volt elmenni :(
Talán a  legjobb dolog volt az egész út alatt.
A víz hőfoka itt volt a legkellemesebb, olyan 35-36 fokos :)
Gondolom a hullámok eléggé felkeverték és kicsit le is hűtötték.

Visszamentünk a szállodánkban-25 perc volt az út, közben Barna 1 Ferrarival és egy Lamborghinivel próbált versenyezni :)a Jumairah Road-on,de hamar elvettem a kedvét, mert 70-es táblák voltak kint :)
Zuhany és átöltözés után 17-kor indultunk a busszal. Autónkat a Wafi mélygarázsába tettük le, ahol 3 óra ingyenes, és minden megkezdett további óra 10 AED áron van.


Csodaszép környezetben voltunk egy semmittelen kiránduláson. A jegyünk tartalmazta, de még jó, hogy nem fizettünk érte 145 AED-t :(Jesszus.

Azt viszont bánom, hogy sivatagi jeepszafarira nem mentünk. Van miért visszamenni, és van hová :) Sok minden kimaradt, nem jutott rá idő.































vacsorázni Dubaiban vacsoráztunk az utcán: Al Karama negyedben, Bur Dubai városrészben, 1,3 km-re a szállodánktól. Kocsival 5 percre.

a kisboltnál :)

4 megjegyzés:

  1. hűűű, micsoda kilátás, egészen oda vagyok! :) Meg minden mástól is. Mennék :)

    VálaszTörlés
  2. Vegyes nagyon :))) az érzés :)

    VálaszTörlés
  3. a kilátással kapcsolatban? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, nem lehet könnyű ennyi emberrel együtt utazni, én mondjuk nem is próbálkoznék ezzel...De a lényeg, hogy visszamennél :)

      Törlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...