2015. február 7., szombat

29. Kuba, újra Havannában, -még mindig szombat

Majd lassan visszacsurogtunk Havannába, remèltem, hogy gond nèlkül megtalàljuk az A ès 17 utcán lèvõ szàllàsunkat.
Szerencsètlensègünkre a Malecón a Hotel Nationaltól lezàrva: itt is vihar lehetett,  a szèl most is erõs, a tenger hàborog-bàr meleg van, de hatalmas hullàmok csapnak ki a kõgàt ellenère. :)))
Csudajó.
Pontban 16-kor àlltunk meg a szàlloda elõtt. Azonnal becsekkoltunk, felcuccoltunk.
Majd iràny Havanna szíve. Imàdom.Ez a nyûzsgès nagyon hiànyzott. Azonnal tudtam, ahogy visszaèrtünk.
Majd visszavittük a kocsit a Paseon levõ irodàba-ez a Melia Cohiba szàllodàval szemben van-szerencsère semmi gond nem volt vele.
Iràny a Malecón. Hatalmas hullàmok csaptak fel, szivàrvàny is lett a sètàny felett.

Havanna, Malecón
Paseo Habana Hotel Vedadoban

A hullám erejére jellemzően: a hatalams és nagyon nehéz csatorna fedeleket dobálta fel mögöttünk, miután átcsapott a kőgáton :)

Majd gyalogoltunk, de tudtuk messze vagyunk az óvàrostól. Leintettünk egy Coco-taxit 6-èrt vitt el bennünket.

Sokat sétáltunk, illetve előtte célirányosan vacsorázni az  Al Marinàba mentünk, a Plaza Viejahoz. .

Plaza Vieja
Az étteremből kijövet vettünk chipset..ilyenkor (hétvégén) könnyebben kapunk ilyeneket mint hétköznap.
Hamar besötétedett, illetve sokkal jobb idő volt még délután itt, mint  Cojimarban.

Arma las Plazas-ra a fegyverek terére mentünk-itt amúgy sokat voltunk, volt hogy a hőségben itt pihentünk, nézelődtünk .

El Templete

az első és a legnagyobb és az eredeti a mai napig és Havannában

Hazafelè coco taxi óràval 9 cuc-ért vitt el... ha valaki Havannába jön megszállni, akkor maradjon a Malecón mellett, mert oda a centrotól csak 6 cuc a viteldíj.

nagyon elfáradtunk, ez a nap is nagyon hosszúra sikeredett, de egy pillanatát sem bántuk. Szinte annyi élménnyel lettünk gazdagabbak, hogy ezt itt fel sem lehet még dolgozni, ehhez idő kell. Majd...