2017. április 4., kedd

... újra Malaga ősszel....

Tavaly is novemberben voltunk, idén is akkor megyünk. Igaz most 3 egész napunk (4éj) lesz ott eltölteni. Ami tavaly kimaradt, talán idén egy iciri picirit bepótoljuk.
Tavaly csodaszép időnk volt, remélem most sem lesz másképp, bár november végén már mármilyen időjásárs lehet. Remélem a legjobbet :)

Szerda késő este (23 óra ) érkezik a gép (Ryanair) Malagába, és vasárnap reggel 8 órakor indulunk onnan haza.
Autót bérlünk és terveim szerint:
-Caminito del Rey 
(jegyet egészen 2018. jan 31-ig meg lehet venni már)
   (2x70 km Malagától)
-Gibraltár (140km 2x Malagától)
-Malaga
Ennyi férne bele.

4 éj Holiday Express Inn Málaga Airport Hotelben, tavaly is itt aludtunk 1-et. Ez közvetlen a DelPaso autókölcsönző mellett van.
A reptérhez ez a hotel van legközelebb, és mivel majdnem 11 órakor érkezik este a gép, így itt maradunk.
A város sincs egyébként innen messze, egy kora reggeli hazaúttól pedig egyenesen a legjobb megoldás.

Caminito del Rey: 
Ez egy via ferrata az El Chorro kanyon falára erősítve Ardales közelében Spanyolországban.
Caminito del Rey, azaz a Királyok ösvénye. Alfonz király is meglátogatta, remélem nekem is sikerül végigmenni rajta. 2015-re felújították és a nagyközönségnek újra megnyitották.

Egyébként amikor elmerültem az odajutásban és a hogyan megközelítésében, hát nagyon közel álltam ahhoz, hogy feladom. Egye fene a belépő árát, nem megyünk, mert nem értem/nem tudom, hogy kell odajutni, bejutni, hogy érdemes.
Egyébként eléggé bonyolult, de ha megérted(felfogod, ahogy én is, akkor már jó! :D
Nem gondolom magam sem hülyének, sem butának, de ez kifogott rajtam. Közben rá kellett jönnöm, hogy azért nem értem és tudom, mert a közvetlen bejáratot autóval megközelíteni nem ér 8nem lehet). Az autókat valahol le kell tenni, és úgy begyalogolni a kanyonba a valós bejáratokhoz, ahol  a jegyet kezelik és ahol oktatást adnak a biztonsági dolgokról, illetve ahol a sisakokat kapjuk-mert ezt viselni is kötelező.

Arra jutottam, hogy délen El Chorro Renfe vonatállomásnál célszerű lenne a kocsit hagyni -ez a déli be/kijárat. Amúgy északról délre célszerű haladni... de...-
és a busszal (shuttle (347-es busz) ilyen kombinált jegyet vettem-elmenni a 9,3 km-re klévő északi bejárathoz:
 vagy csak az onnan indulo El Kiosko Étteremhez: ahonnan bújhatsz egy hosszabb alagúton ami 2,7 km a valódi bejárathoz
vagy egy kisebb alagúton befelé szintén sötétben, onnan 1,5 km a valódi bejárat...
és akkor É--re haladva a déli kijáraton jövünk ki és csak el kell sétálni az El Chorro-nál parkoló autóhoz. Namár most, a buszok menetrendje olyan, hogy ihaj :(
Délután járnak először, így ezt nem tudom megvalósítani. Aki 12.30 után megy, arra van időpontja annak jó, nekünk nem. 10.30-as idpontra van jegyünk, így ez nem játszik.
Marad az északi bejárathoz közeli El Kisoko Restaurantnál parkolunk, innen bújunk alagutat, majd É-D irányban végigmegyünk a via ferratan és délen kijövünk, majd a 347-es busszal visszabuszozunk az északon lévő parkoló autónkhoz. Húúú....

A honlapon lévő leírás nekem nem egyértelmű, nagyon megbonyolították, főleg, hogy a buszok sem úgy járnak ahogy írják...
részletesen majd nov 17-e után :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...