2017. április 5., szerda

Isztambul újra...végre...és megint..

Addig...addig...míg végül :) Aki érti érti :))
A legolcsóbb jegyekért kutakodok már 1 hete. Valahová és nyárra, a hét közepére, szezonban, és hétfő-csütörtök között... hm. Hát ez épp nem az :D

Ezt sikerült tegnap: Október 20-23!!! Hosszú hétvége. Mondom hétvége és hosszú :D
Olyan jól hangzik :)

Isztambul újra, végre, megint.....már nagyon hiányzol szeretett városom <3.
A török sorozatokkal próbáltam/próbálom enyhíteni hiányodat.:)) néztem és hallgattam a szívünknek kedves, fülemnek(és lelkemnek) csodás zenéket :)
Való igaz a baklavát csak filmen láthattam, ízét nem érezhettem, a csodás süteményeidet sem kóstolhattam, de talán most....

Februárban hazafelé az Atatürk reptéren tranzit közben Isztambulban kaptam újra ízelítőt a valós Törökországból. Olyan remek repteret rittyentettek, hogy annak is támad kedve újra Isztambulba menni, aki még soha nem járt ott.
Mert ez a város nem olyan megnézem és kipipálom-voltam ott kategória. Ez olyan visszajárós fajta: örök szerelem :)
  És nem bírtam magammal. Én is meglepődtem, hogy milyen hatással van rám a zene, a képek,a  táj és az emlékek :)
Szóval vágyom Rád Isztambul, nagyon.

Repülőjegyeket a Pegasus Airlines oldalán vettem, ebben az időszakban volt a legolcsóbb és volt pontom is, amit levonattam a korábi utazásokból gyűjtve-amúgy elvesztek volna: így 2 főre 200 Euroban állt meg a 2 jegy oda vissza, visszafelé egy 20 kg-os feladott csomaggal, ami potom 6 Euroba került.

 
Szállás: ránéztem a booking.com oldalra szállás ügybe és nagyon meglepődtem, hogy a kifejezetetten színvonalas szállások szinte ingyen vannak... gondolom az alacsony kereslet miatt. Egy magas értékelésű hotel, Sultanahmetben, az Hagia Sophia melletti frekventált helyen reggelivel 3 éjre, 2 főnek 16-24ezer Ft-ért (60-85 euro) van ebben az időszakban-amikor jó eséllyel lehet még remek idő itt-bár Isztambul mindig ajánlott.

Nekem most ez jött be:
http://lesafransuite.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...