2017. március 15., szerda

Tel-Aviv...kissé akadozik...:( 1/2.

Napom :
1.Kaptam ma egy mélt az EconomyBooking.com-tól, ahol a tel-avivi autónkat lefoglaltam és ki is fizettem 2016. szeptember 5-én, hogy az autót nem tudja adni a Thriffty, főleg nem azért az árért amiért fizettem 225 euro volt, hanem az új foglalásom egy Mazda2 és 475 euro lesz :) Nah dobtam egy hátast és azzal a mozdulattal le is mondtam a foglalát, pesze előtte pár szóban összefoglaltam a gondolataimat és a kölcsönző álatalam megítélt jellemzőit :D

2.Minden nap valamit kajtatok a Wizz honlapján...hátha találok valami érdekeset. Számomra :)
Ma reggel nem kerestem semmit.
Délután viszont igen, főleg ezután a kölcsönzőtől jött levél után:
és lásd találtam: a WizzAir módosította a tel-avivi hazafelé járatunk idejét, anélkül, hogy küldött volna értesítést.... Inkorrekt újra :(

Próbálom a módosítást eszközölni a honlapon, persze nem működik...hívjam ezt a számot +3616777505. Kiválasztom a  magyar nyelvű ügyintézőt..beazonosít, elmondom a nyomorom... erre közli velem, hogy csak a Wizz-számlára kapom meg a jegy árát...mondom neki ez nem így van.
Visszatérítést a bankkártyára amivel fizettem oda és a jóváírás pedig 120% a Wizz-számlára. Szerintem Ő rosszul tudja... pillanat mondja és csend lesz, majd jön újra és valóba NEKEM van igazam... hm...
Kérem mondja meg mikor van gép stb mikorra módosíthatom... stb... erre azt mondja, most le kell tennie, mert nem hall engem. Mondom neki le ne merje tenni, mert nem tudom, hogy mit csinálok :((
(Barna felébred, hogy kivel beszélgetek??? )
Visszahívom a Wizz-t, szerencsétlenségére újra ez a nő veszi fel a telefont, mondom neki az előbb is én voltam, hogy merte letenni stb... erre: megint nem érti mit mondok :D
Na mondom akkor gyorsan módosítsa 2 nappal korábbra  a hazautat, mert megnéztem és van akkor délelőtti gép is...
erre, hogy fizessem 3 x 33670 Ft-ot, mert ennyibe kerül a jegymódosítás ezeken a dátumokon.... Erre mondom neki, hogy ez most valami vicc??? Vagy Ő nem tudom, honnan került ide vagy beszökött és telefonbetyárkodik, de hülye meg nem vagyok. Nem én akartam a módosítást, hanem a légitársaság módosította a járatot, így én nem fogok fizetni 1 Ft-ot sem ezért... erre megint eltűnik az éterből-gondolom utánanéz és amikor visszajön mondja, hogy igazam van... Sajnos igazam volt :(
Ez a nő egy idióta:(
És ha valaki hozzá nem értő rutintalan utazóval kerül vonalba?? Akkor rendesen megvezeti azt! :(
Szégyen.
Már abban sem vagyok biztos, hogy az egész utat nem mondhattam volna le, csak a hazaút időpontja módosult, és azt mondta, hogy csak azt tudom lemondani.... Na mindegy is... ez is  a tervezés szervezés része és egy jó nagy adag tapasztalatgyűjtés is :(((

3. A tel-avivi szállásunkat kell módosítanom 5 éjszaka helyett 3-ra. A booking.com-on már nincsen olyan szoba, amit foglaltam, illetve nem lemondhatóak. Írtam a szállásnak segítsen. Őszerinte van olyan, meg tudom tenni... kb 10 levelet váltottunk és még mindig nem érti :( A vége az lesz, hogy lemondom ezt is... a türelmem fogytán....
 JUJJ, nem megyek többet sehová :D

(Megegyeztem a szállással: én amikor foglaltam lemondhatót foglaltam. Most a légitársaság miatt kell módosítanom: azt mondták bátran módosítsam, nem számít. Az én feltételeim maradnak úgy ahogy eredetileg foglaltam. Korrekt! )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...