2015. január 18., vasárnap

4. Iràny Kuba, kis kitèrõvel Moszkvàba 1-2.nap (vasàrnap-hètfõ)

 Nem kapkodtam el a mai napot. Ugye tegnap kèsõ este becsekkoltam az Aeroflot moszkvai jàratàra, ami ma nem sokkal èjfèl elõtt indul  Budapestről.
Vègül is fèl 4-kor mèg pizsamàban grasszàltam otthon ès azt sem tudtam, hogy mihez kapjak:)
Aztán lecuccoltunk a kocsiba, elindultunk a pàlyàn Bp-re.
Viszonylag nagy forgalom mellett a reptèrig illetve a parkoló ig kellett 2, 5 óra. Ott fóliàztattuk is böröndjeinket is. Nem mellesleg van csomag mèrleg is.
Otthon este kinyomtattam a beszàlló kàrtyàkat..teljesen feleslegesen, mert itt a reptèren nem kellett, kaptunk ùjat , de a helyünk maradt.
Nagyon flottul ment minden, kèrtèk a kubai turistakártyákat.
A csomagokat egyben mérték 23-23 kg lehet fejenként.
 Volt mèg a kèzitàskàm, + egy gurulós kisbõrönd ès egy 30 literes túrahàtizsàk-amit indulàs elõtti napokban vettük meg.  Erre nem raktak csomag cimkèt, mert hogy kicsi....nagyobb megpakolva,int a gurulós...szóval màr most làtom, hogy hàtizsàkkal sokkal könnyebb az èlet...Vègre a Barna is belàtta. Meg amúgy a csomag emelgetèstõl a jobb karom-alkarba teljesen használhatatlan október óta. Ezèrt is lett ìgy hirtelen egy nagyobb hàti. Nem bàntuk meg.

Majd jó utat kívànva elköszöntünk a ch/ines kedves hölgytõl.
Itt bent ettünk,  mèg jó hogy csináltam szendvicseket, mert itt minden zàrva. Italt vettünk autómatàbòl, fèl literes viz 1 euro, amùgy a legolcsóbb.
 . Vettünk 3-at is..utòlag jobb lett volna mèg, mert Moszkvàba dràgàbb lesz ès sok ital nèlkül nem megyek sehovà.
Most vàrunk a boardingra, kb 10 perc múlva indul ès remèlhetõleg 23.35-kor fel is szàllunk.
2 òra repülès utàn Moszkvában landolunk, ahol màr hajnali 4 lesz.
Meglàtjuk milyen a moszkvai reptèr.

Na leszàlltunk...jól meg is keveredtem... lementünk addig, ahol be kell lèpni az országba..ráadásul nem 3 órával van több, mint otthon, hanem csak 2-vel...
Mivel F Terminàlra èrkeztünk,  a kapszulahotel pedig az E-n van, alig talàltuk meg-pedig utólag nem is nehèz...Majd innen, az ajtòn kilèpve , aztàn balra tovàbb megyünk ès màris a D Terminàlra èrünk... innen megy a gèp 11.45-kor Havannába..
A legjobb döntès volt, hogy ide a V-Expressz Kapszulahotelbe foglaltam a tranzit idejère szállàst. Ràadàsul elõbb jöttünk,  ez sem volt problèma. Volt lehetõsèg 1 òràval meghosszabbìtani az itt tartózkodást. Kàrtyàval ràfizettem mèg 166 rubelt:)
Azt sem tudtam fiù vagyok-e vagy làny, amikor megjöttünk, nagyon hasznos dolog volt aludni /pihenni 5 órát és lezuhanyozva indulni a 13óra 15 perces útnak-a reptér nagy, de olyannyira nem és alig van ülőhely. Szóval ez praktikus megoldás :)

Pikk pakk becsekkoltunk.
Most èbredtem fel, Barna mèg alszik. Lezuhanyzunk, aztàn megyünk boardingolni.
A bejàrata elèggè el van dugva, E Tetminál legvègèn kell keresni ,semmi nem mutatja, csak egy netrõl ismerõs plakàt.
A bejárat mellett van egy pènzvàltó is. Itt 5 eurot vàltottunk, hogy tudjunk autómatàból inni venni: 80-90 rubel egy üveg 6 dl-es Coca-Cola termèk.

Yoaniatòl is kaptam levelet..hamarosan talàlkozunk Guardalavaca-n.

V-Express Kapszulahotel bejárata az E Terminál végén
kapszulahotel, ami nem is kapszula
Most itt ülünk a gèpen, màr nem tudom, hogy mit csinàljak magammal. A monitor szerint elhagytuk Izlandot is, 38000 làbon repülünk, 5,5 óràja szàlltunk fel  a Szeremetyevón Moszvàban ès mèg kb 7 óra vissza van....
A seggemen màr nem tudok ülni, pedig kène valamit aludni is.
Kaptunk takarót kispàrnàt, papucsot, szemvèdõt. Èn hoztam nyakpàrnàt...szóval a keleti kènyelem meg is van, csak ez a bezártság. Mèg jò, hogy a gèp nagy rèsze alszik, a màsik rèsze meg üres. 
Mi a 14 A ès C ülèseken ülünk...szerencsère nem 3-as a sor.
Ide foglaltam mèg otthon.
A kaja jó volt, a kiszolgàlàs szintén. A gép tiszta.
Közben mèg a Kapszulahotelbe volt net, amugy a Seremetyevón is ès írt Alberto, hogy a foglalàssal minden rendben, vacsoràval vàrnak.(nem kértem)..ès a reptèri transzfer is ok.
Mèg este Yoania is küldött pár sort, hogy hamarosan talàlkozunk.
Jó is az ilyen.
A lànyok pedig mèg Ferihegyen elèrtek. Pusszantás mindenkinek, tök jól esett:) Köszi csajok. Aki tudja mire gondolok az èrti is:))
Zita külön helyzetben lèvõ kedves BARÀT, 
Neki extra helyzetjelentès jàr;)
Õ tud belèm lelket õnteni, mikor màr azt hiszem ez a vèg.

Anyut pedig felhívtam a boardingtól, nem tudom, hogy mikor tudunk beszèlni legközelebb,  mikor lesz netünk Kubàban és hogy egyáltalán lesz-e...
Lehet màr meglesz az unokahúgom, akit egy darabig nem is fogok làtni...de ez van. Nekünk ez, nekik meg az.:)

1 megjegyzés:

  1. Jó macerás útvonalat választottatok. :-)
    Kívánok egy csodálatos utazást, esküvőt és nászutat!!! Beszámolód kíváncsian várom.

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...