2024. szeptember 21., szombat

Kayseri-15. Repülünk Antalyaba

Hamar Kayseribe értünk, az erődöt akartuk megnézni, de hatalmas volt a forgalom. Az autót sikerült egy őrzött helyre letenni és innen sétáltunk a bazárba, de sajna az erődig nem jutottunk el... elvesztünk a török bazár varázsában... És ebédeltünk egy helyi étteremben, ahol a  főnök körbeugrált bennünket és finomakat is ettünk...

Majd elindultunk az autót visszavinni a Nissa Carhoz. És ők mindjárt vittek is bennünket a reptérre. Itt elpakoltuk a frissen beszerzett cuccainkat :) igaz nem tudom hogy raktuk el, de jó hogy feneketlen a bőröndünk :) Nem jártunk chekin pultnél és ahogy elkezdtek csekkolni így beálltunka  biztonsági ellenőrzéshez-itt a telefonokat meg kellett muattni, hogy tényleg telefon... és már mentünk is be... folyadékot csak ma 10 x 100 ml mehetett be, nagyobb nem. Az új 2021-ben átadott terminál nagy, persze a végéig kellett mennünk és ott várni... a flightradar már 1 órás késést mutatott amiből 1,5 óra lett...a mobil beszállókártya ok volt itt is.

A Kaysheri reptér egyben katonai reptér is, ahogy gurultunk végig álltak a katonai repülőgépek, mi ennyi katonai repcsit még soha nem láttunk egy helyen....

Mehettünk volna korábbi géppel is, de nem akartam SAW-on átszállni és ez a járat pedig direkt járat volt Antalyaba.

A repülés 1 óra 20 perc volt, közben besötétedett... és másfél órás késéssel érkeztünk meg Antalya repterére. Még a Kayseri reptérről írtam az antalyai autókölcsönzőnek, hogy késünk...

Nem is volt gond, várt minket...